A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2007-2013)

Corolla 1.4 D4D-MMT 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Elegáns bálna

Szöveges ítélet

Először a rosszakkal: a computer kapcsolóinak kezelése, a csomagtérbe lógó zsanérok, lehúzófül hiánya, a csomagtér, a gyári gumik (Yokohama) hangosak.
A jó tulajdonságok: ezenkívűl minden :-) az úttartása a futómű hangolása miatt feszes, kanyarokban szuper. A karosszéria szebb mint az elődje volt (micsoda merészség ez a japánoktól) és belül sokkal nagyobb!!! Elöl-hátul kényelmes, csendes, a kezelőszervek finoman működnek, minőségi érzést nyújtva. A légkondi eszméletlen hatásos és gyors! A gyári hifi szerintem elég jól szól, aki vájtfülű annak lehet hogy kevés.Az MMT váltót meg kellett szokni, de nagyon okos kis szerkezet, érzékenyen reagál,a pedálnál viszont meg kell szokni hogy elinduláshoz kissé mélyen kell benyomni. Sajna az autó nem kúszik mint a hagyományos automaták, ezt is csak szokni kell. A kis dízel ereje érezhetően 2000-től jön meg, és egyáltalán nem lomha, ahhoz képest hogy 1310kg és 205-ös 16 colos gumikon fekszik. Sőt az "Es" nyomógombot aktiválva bátran lehetünk a külső sávban a pirosnál, mert biztosan nem kell bekérezkednünk ....:) Az 1.6 VVTi-hez képest nem kell úgy nyúzni, üvöltetni a mocit. Bemelegedve pedig nem is lehet észrevenni hogy ez dízel, marhára halk. Városon kívül 90-120 között 4,5-5,3 között el lehet menni vele, klímával! Városban kb. 5,5-6 liter, klímával ez felmehet 6,7-re is,(sőt volt már 7liter is rengeteg dugóval)télen rövid távon kb. 7,2 liter, de ez már "gyilkolós" üzemmódban. Az ablaktörlő lapátok enyhén csíkoznak sajnos.
Ez az első Toyotám de biztos nem az utolsó...mindenkinek tudom ajánlani, mert szép, elegáns és biztonságos (9 lufi, 5csillag), ráadásul a fenntartása is bírható. Első szervíz-19000ft.
Folytatás:(2009 01.) most 23000km-nél járok, de azóta sincs semmilyen meghibásodás, teszi a dolgát szép csendben.
Folytatás: 2009-07:
Most derült ki : az autónak bizony kúsznia kellene! A Toyota Mayernél el is végezték a szükséges beállítást, így már rendben van de vajon ezt miért hallgatták el annál a szervíznél ahol vettem az autót???

Második szervíz: 37.000ft.

Hibalista

- Bal oldali ajtókapcsoló fittyegett-szervízben cere

Ide hordtam szervizbe

Toyota Tsusho- a fényező műhely és főleg a vezetője nem áll a helyzet magaslatán..:-((

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Toyota Sakura- kézségesek, udvarias kiszolgálás, és szakszerű munka: egyszóval ami a Toyota márkához illő...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift sedan 1.3 GLX Következő autója? Toyota Prius III.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2007 (2007)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)