Egy kategóriával magasabban...
Szöveges ítélet
Az autó kiválasztása sokáig tartott, a vásárlást megelőzően sok más autó ki lett próbálva. A corolla próbaútja után viszont nem volt kérdéses, melyik autó kerül megvételre...
Az elsőként Japánban legyártott szériából sikerült megcsípni egyet, szerintem magában ez a tény megnyugtató. Elég jól felszerelt (radar, stb..). Az egyik előttem szóló írta, hogy az autó zárásánál nem húzódik fel az ablak. Nos, ez is extra, kérni kell, +150 E ft. Az csodálatos, hogy nem kell a kulcsot keresni állandóan, elég csak a kilincs mögé nyúlni, és az autó már nyitva is van, beszállva pedig már csak a gombot kell megnyomni.
A belső tér nagyon nagy az előző corollákhoz , de még az avensishez képest is. 5 személy kényelmesen elfér. A másik megdöbbentő dolog a HIFI. Brutálisan jól szól, mélynyomót szinte fölösleges beletenni, még max. hangerőn sem torzít!!!! Olvastam róla ítéletet, a motort nagyon lehúzták az ereje miatt...szerintem alaptalanul. Menetzaj szinte nincs is, még a motor járását is alig lehet hallani. Najó, olyan 6000 körül elég szép hangja van :)
Lényegében kifogástalan, 4 emberrel teli csomagtartóval 200km/h szinte utazóra... 210-nél viszont sajnos letilt:(
Persze azért nem kell folyamatosan így járni vele, de néha át kell járatni a rendszert, nehogy ellustuljon...
A váltó...nos, szerintem a corolláknál megszokott, hogy a hideg váltóval történő hátramenetbe való kapcsolás nem a kedvencük. Nem vészes, de esetenként nem veszi be elsőre.
Ami még nem tetszik, az a csomagtartó kialakítása. A 450 literes térbe rendesen lehet pakolni...csak éppen a csomagtartó lecsukásánál ne törjünk össze semmit az azt tartó fülekkel... Ezt igazán megoldhatták volna hidraulikával, vagy valami ilyesmivel. Természetesen ezen kívül pozitív tapasztalat van csak, például nyitásnál nem kell emelgetni a csomagtartót, mert annyira felnyílik, hogy kényelmesen meg lehessen fogni, viszont az ott lábatlankodó emberek ne lássák a csomagtartó tartalmát.
Az hogy mennyire érte meg, az jó kérdés. Extrákkal meglehetősen drága volt, majdnem annyi mint egy honda accord kétzónás klimával, bőrrel, stb... de azért migiscsak egy 2007-es modell, és véleményem szerint szebb is. Biztonságról pedig annyit, hogy a legjobb minősítést kapta. Érdemes youtube-on megnézni az euroncap videóját. (keresőbe: corolla 2007 euroncap)
Csak ajánlani tudom!
Hibalista
- Sajnos baleset miatt elemet kellett rajta cserélni és a szakszervízben csak harmadszorra tudták rendesen megcsinálni.
Ide hordtam szervizbe
Mayer Budakeszi- alapvetően jó szervíz, viszont egy szervízelés után az autó km számlálója kb 150-nel többet mutatott.... ???? persze az ülés és a computer is el volt állítva... érdekes...
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | corolla 1.6 vvt-i | Következő autója? | Lexus GS /IS-F |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
