A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2007-2013)

Corolla 1,6 VVT-i SOL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy elegáns, megbízható darab

Szöveges ítélet

Idén januárban döntöttük el, hogy SX4-esünket beújítjuk egy új Toyota Corollára (a modellválasztásban sokat segített a Népítélet is, köszönet).

Elsőként is a külső: röviden: nekem tetszik:), sötétkékben kértük, ami baromi elegáns külsőt ad a kocsinak, de egyébként nem volt túl jó ötlet volt, 5 perc után meglátszik rajta minden kosz, por, naponta lehetne mostani.

Az SX4-es után kimondhatatlanul kényelmes, lágy az autó, más kategória. (Mondjuk persze kétszer annyiért lehet is az.)

90 %-ban Pesten járok vele, a futóművek még bírják a gyűrődést, pedig most van a kátyúszezon.........

Olvastam itt, hogy lomha lenne, nekem tökéletes a gyorsulása, persze igaz, hogy nem egy Ferrariból vagy BMW sportkocsiból ültem át.

Alapjáraton és cca. 3000-es fordulatig nem is lehet hallani, hogy jár a motor, viszont autópályán 4000 fölött elkezd bőgni, mint az eszetlen, de állítólag ilyenkor leghatékonyabb a motor:)

A SOL felszereltségben minden benne van, ami nekünk kell, kiegészítésként kértem még tolatóradart (ezt mindenkinek ajánlom), és egy biztonsági csomagot (váltózár, riasztó).
A kulcsnélküli indítás először szokatlan volt, de most már megszoktam, végül is jóval nagyobb kényelmet ad ez is.
(Pl. ha egy bevásárlóközpontban megy az ember a kocsihoz, nem kell kulcsot keresgélni).

A váltó nekem tökéletesen működött eddig, igaz a Népítélet és ismerősök véleménye alapján nem kértem bele a "csoda" MMT váltót, de nekem nem is hiányzik. (A szomszédunknak egy vasúti kereszteződésben rohadt le az MMT váltó a vadiúj
Toyotájában, én inkább nem kísérletezek vele, lehet, hogy inkább még a Toyotának kellett volna vele kísérletezni, mielőtt a sorozatgyártásnál bevezette....)

Szóval összességében eddig szuper, remélem a hagyományos Toyota megbízhatóságot 150000 km után is áldani fogom.

Hibalista

- Eddig semmi (még az kéne....)

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? SX4 Következő autója? Avensis, vagy más japán kocsi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2007 (2007)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)