Dolgoznak Dél-Afrikában is?
Szöveges ítélet
Régóta szeretem a japán autókat, mert megbízhatóak, mert kényelmesek de nem puhák, stb. Viszont több eu-s autóm volt már, ez előtt is pont egy Focus, ami ehhez képest egy xar. Volt bennem kétely az összeszerelés minősége miatt, kicsit aggódtam a Dél-Afrika hallatán, de egyenlőre oktalannak tartom. Nagyon tetszik az amilyen kényelmi extrák vannak benne, és ahogy. Tele praktikus pakolási, rögzítési lehetőséggel, nagy csomi, kényelmes és izléses beltér. Végre nem zöld a belső fények színe:-) Baromi jól megy, pedig nehéz ( 1300Kg ), és nagy ( a Corollákhoz képest ). A fogy is rendben van, nekem 8,5 körül van, még bejáratom, de azért nem kímélem, nehogy lusta legyen:-) Ami nem tetszik az a váltó, mert gyors Y-nál pl a hátrameneti fokozat kapcsolása olyan mintha a pedált nem nyomtam volna ki rendesen. Nem igazán működik a kulcs nélküli rendszere sem, mert már háromszor hívtam a Toyota Eurocare-t a zárás-nyitás miatt. Erre biztos az európai 430-as szabvány a válasz, nem hiszem hogy japánban is vannak ilyen gondok vele. Egyébként ebben a kategóriában véleményem szerint nincs ennél jobb autó, pláne ennyi pénzért. Olcsó hozzá a biztosítás akár a Casco, akár a kötelezőt nézem. Az előre megbeszélt kötelezők sem vészesek, és csak minden 30E-nél kell zsebbe nyúlni, a köztes szervíz csak az olaj meg a hozzá való szűrő.
Már 4500-nál járok. A futómű meg a fék állat! Egyre jobban tetszik a vas, de a használatot több dolog is nehezíti. Az hogy a csomagtartónak nincs lehúzó foggantyúja az csak apró dolog, de valahogy sikerült olyan gyenge rögzítést kitalálni, hogy ha nem a jel ( pont középen ) próbálom lecsukni akkor a deformálódás miatt nem záródik be. Na ez egy vicc! A beltérben minden xar meglátszik, és vehemens mániámmal sem tudom tisztántartani. A fogyi kedvező, pedig nyomkodom szépen:-) A fékek kopásjelzője ( vagy mittomén milye ) fékezés közben történő irányváltozásra hálából sípol. Ez már nekem is kiverte a biztit. Tudnám hogy miért nem lehet egy japó kocsit ott összerakni?
Hibalista
- Kulcs nélküli elektronika, mert városszerte sok olyan hely akad ahol egyéb elektronikák, vezetékek, stb zavarják a rendszert. Bár ez inkább kellemetlen, mint hiba mivel nem állandó.
Ide hordtam szervizbe
Még sehova
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Focus 1.6 Trend | Következő autója? | Még nemtom, biztos japán, amit ott is szerelnek össze! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
