A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2007-2013)

Corolla 1.6 VVTI Base 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Céges zajkeltő

Szöveges ítélet

Céges autó, ez mindent elmond róla. Gyorsan sok kilométer, semmi kímélet.

Karosszéria: Egyszerűen szép (szubjektív), jégkék metál szerintem a legjobb szín hozzá! Nagy, megfelelő 4 személynek is, megfelelő hely, kellemes ülések. Jól pakolható csomagtartó. Béna, hogy csak belülről, vagy kintről kulccsal nyitható. 8 pont (max 10)

Base felszereltség: full fapad + légkondi. Nekem nem kell több, de van,a kinek ez taszító. Az kereshet (jó drágán jobbat). Én inkább az 1.6-os motorhoz ragaszkodtam.

Futómű: teljesen észrevétlen, azaz ok. Talán kissé oldalszél-érzékenyebb, mint kellene. (8 pont)

Motor: 1.6 VVTI, 125 ló. Kis fordulaton a kis mértéhez képest nyomatékos, de ha igazán kell az erő nyugodtan váltsunk vissza - kettőt. 4000 fölött rákapcsol, egészen jól kezd húzni, egészen 6500-ig. Előzni - fordulaton tartva - lehet vele, cirkálni akár a váltási visszajelzőre hivatkozva is. Végesebesség óra szerint olyan 210-215 között, gps szerint 202 km/óra. Jobb lenne egy mai turbo, de hát ez van... 9 pont

Váltó: precíz, Japán. Aki azonban a kiosztást kitalálta, bele kellene ültetni egy hosszabb autópálya-túrára...
Nagyon rövid... Ez a motor elviselne egy hatodikat (2010-esben van), vagy hosszabb ötödiket, vagy rendes szigetelést. 135-nél 4000 a fordulat, 160-nál 5000!!! És ez nem egy béna 1.4-es motor. Minek ezt így pörgetni???
120 felett megnő a zaj, Bp-Debrecen konstans 160-al (ennyivel szoktam menni) egy nagy fejfájást jelent, beszélgetni sem lehet benne. Szélzaj, futómű: fogalmam sincs, ez a motorzaj mindent elnyom! 2 pont

Fogyasztás: ismét a váltó a ludas - valamint a céges használat. Én kimondottan dinamikusan használom, nyomom neki rendesen. Autópálya (160): 9,5 liter, (135): 8 liter. Budapest: 9 liter. Eddig nem jó. De: országút, vidék (nem is lassan, 110-120-as tempó): 6-6,5 liter!!! Azaz minden ok, a motorral, csak hiányzik a 6. fokozat! Nálam az átlag: 7,6 liter. 6 pont

És még valami, ami idegesít: a műszerfal anyaga leginkább a kukába való! Karcolódik (pl GPS vezetéke 1000 km alatt kidörzsölte), tiszta karc az egész (pl. ahol egy kulcsot, vagy tollat rátettem) -ennél a Samarában is jobb volt!

Megbízhatóság: én hiszek a Toyotában. Ez már nem az első, a Toyotáimban volt eddig közel 400.000 km, ebből én tettem beléjük olyan 200.000-et, és SEMMI hiba! Ezért a céges választás = Toyota, azt hiszem.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Halásztelek, Toyota

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla HB 1.6 vvti Következő autója? Avensis 2.2 D4D
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2007 (2007)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)