A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2007-2013)

Corolla 1.4 D4D 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Az örökkévalóságnak.

Szöveges ítélet

Mielőtt beleültem, a kollégák használták szervizes autóként de nagyon szépen meg van kímélve a belseje.
Össze van rakva rendesen az már szent, ennyi km, és lassan 8 évesen csak 1-2 apróbb zizzenést lehet hallani, főleg nagyobb bukkanóknál.
A Toyotáról mindenki elmondja, szürke unalmas, DE az egyik legmegbízhatóbb, a külső, és belső design valóban súrolja a semmitmondó kategóriát, ráadásul belül elég komor, fekete, szürke, 1-2 króm beütéssel, viszont a végletekig funkcionális, és felhasználó barát.
Nagyon jó az üléspozíció, nem rövid az ülőlap, pont jó az ülések keménysége,magassága (állítható) tartása, és a minden irányba állítható kormány segít belőni a tökéletes helyzetet.A kilátás, és a tükrök jók, nem gond a parkolás sem, mindig lehet "érezni" hol van az autó eleje hátulja.
186cm vagyok, de mögöttem még van pont elviselhető tér egy átlag ember számára.
Nagyon jó a futómű hangolás, bár egy picit lehetne keményebb, ezt főleg a kanyarokban hiányolom, de kátyuknál meg előjön az előnye. A váltó már picit kotyog, de még mindig szépen becsusszan a helyére, talán egy picit hosszú úton jár, de ez szubjektív, nem egy Mazda MX5-ről beszélünk, de soha rosszabb váltót.
A motor 1.4 D4D (90LE), de egy 20millás BMW hidegen hangosabban kelepel, mint ez. Melegen meg szinte benzines a hangja kívül belül, láncos a motor és megfelelő karbantartással, és használattal 3-400E is simán elmegy.
Ami kicsit zavaró, nehezen épül fel a turbó nyomás 1800 alatt "halott", 2000-3000 között viszont nagyon kellemesen autózható, ha valakinek nincsenek WRC-és beütései kedvelni fogja. 1-esbe is kell rendesen neki gáz, hogy meginduljon, és érdekes módon 70 alatt az 5-iket nagyon nem szereti, talán a kis motor miatti nyomaték hiányból adódóan, vagy a váltó kiosztás miatt.
130-nál forog 3000-et 5-ikben, és ez az amit igazán kedvel, de 170-ig elmegy minden zokszó nélkül, igaz akkor már hangos a motor, és kicsit libeg.
Városban odafigyelve 5.1-5.2L 90-100 környékén 4.1-4.2L pályán 4.9-5.1L
Kombi lévén nagyon jól pakolható, és igaz csak 435L a csomagtér (ma már 500L alatt kiröhögnek ekkora kategóriában), okosan pakolva a fél lakás belefér.
Céges autóként használom néha havi 3-4000km is megyek, de a hátfájás ismeretlen fogalom.
Összefoglalva nincs BMW vezetési élmény, nincs Alfás design,nincs franciás vidám belső de van a világból is kimegyek megbízhatóság, és egy nagyon józan kompromisszum a helyváltoztatásra olcsón, biztonságban.

Hibalista

- 190.000-nél kuplung csere, néha 1-2 izzó, amúgy semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? BMW 318i E36 Következő autója? 6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2007 (2007)

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)