Unalmas (viszont minden tökéletesen müködik!)
Szöveges ítélet
Hogyan is kezdjem...
Nagyon jó autó, precízen összerakva. A fogyasztása szerintem jobb, mint az 1,4-es testvéré. (Ugyanakkora kasznihoz nagyobb, erösebb motor!)
A hatchback szerintem nagyon szép. A wagon külsöre nekem nem tetszik, a sedan pedig simán hasonlóságot mutat a Renault Thalia-hoz... ami persze nem bók!
A vásárlásnál sajnos a kereskedö nem "engedett" túl sokat. Azt gondoltam, a 4,57 milliós árba sok minden belefér, de tévedtem. Ajándékba kaptam a szönyeget! (Cora-ban 1000 Ft alatt kapható!) Ajándékba kaptam a metálfényt! (Vegye ki belöle!:))) Ajándékba kaptam a riasztót! (Sajnos a napellenzöt nem lehet lehajtani töle, mert akad! Sehogy sem lehet normálisan elhelyezni! Bosszantó apróság.) Ajándékba kaptam 3 év, vagy 100 ezer km-ig ingyenes szervizt! (Szerintem csak eddig az ideig viszem márkaszervizbe, utána megoldom magam, ötöd áron!) Persze én próbáltam kérni könnyüfém-felnit, vagy téli gumit, de ezeket "nem tudták" ajándékba adni, ezért máshonnan vettem.
Az még haggyán, hogy az üzemanyag tank majdnem száraz amikor átadták az autót, de az ablakmosó folyadék sem volt 1 deci-nél több!!!
Az szintén bosszantó volt, hogy 5 hónap elteltével jött a Corolla modell frissítése (2004. nyara) Így aztán kb. 200 ezer Ft-al lett volna olcsóbb az új autó vásárlása, ráadásul több mindennel szerelték föl! (Függölegesen állítható kormányoszlop, kikapcsolható jobb elsö légzsák, ESP, gyermekzár a hátsó ajtókon, spoilerek stb.)
A rádió nagyon „gagyi”! Szerintem az olcsóságra törekedtek, és választani kell a fedélzeti számítógép kijelzöje, vagy a rádió kijelzése között. A fedélzeti számítógép szintén a leg1szerübb, a hiányát észre sem vennénk. Azóta több tesztet is elolvastam, és bizony a Németországban forgalmazott „ugyan ilyen” Corollákat nagyképernyös színes kijelzös rádióval adják!
Persze ezek biztosan csak apró bosszúságok, mert egyébként jó kis autó. Motorikusan az akkor kapható 1,6-os benzinesek között ez a VVTi motor volt a legjobb. Az autó kényelmes, a digitális klíma profi. A kapcsolók, a müszerek pontosak. A csomagtartó nem túl nagy, de jól pakolható. (Itt kívánom megemlíteni, hogy több tesztben a csomagtartó kis mérete miatt pontozzák le a Corollákat. Ebben viszont teljes értékü pótkerék van! A kategóriában az egyik legnagyobb csomagtérrel büszkélked? Golf V-ös kb. 50 literrel nagyobb, viszont abban nincs pótkerék, csak egy kerék ragasztó szett, majd defekt után menjünk a gumis szervizbe, minél hamarabb!)
A híres megbízhatóságra kíváncsi vagyok. Eddig probléma mentesen használom. Az utastér nagyon jó minöségü müanyagokkal van tele, csendes, minden szigetelve van. Mindez különösen az új autó átvétele után mondható, mert 10-20 ezer km megtétele után bizony előjönnek a zajok... és hallgatózhat a tulajdonos, hogy honnan... a müszerfal? ... a karosszéria?...Nem tudom, hogy mi lehet, de valószínüleg a "jó" minöségü Magyarországi utaknak köszönhetö.
Hibalista
- Télen, 6 nap garázsban állás után a 2 éves akkumulátor nem tudta beindítani...:( Viszont garanciában cserélte a márkaszervíz.
- Más semmi. Minden tökéletes.
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervíz, ahonnan vettem.
3 évig ingyenes volt a szervíz...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | VW Golf II. GTI G60 | Következő autója? | VW Golf VI. R32 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
