A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.4vvti 

Az ítélet értékelése
4,7(6 db)

Unalmas feleség.

Szöveges ítélet

Végül is a Citrommal se volt kapitális bajunk, de családi nyomásra Toyotára kellett váltani, mert az jó. Meg drága, kicsit húztam a szám, de belementem, szép ezüst autót vettünk, csak engem zavart hogy minden 3.az... sebaj, legyen ezüst. Mondjuk szólhattak volna hogy ráncfelvarrás lesz, de ezt később visszaszívtam, mert a régi orr aztán jobban tetszett, mint a könnycseppes.

Az autó amúgy jó, de olyan semmilyen, (persze nem -mindig- nagy baj ez) a belsőbe a műanyag kormány/sebváltó szörnyű, utóbbit le is cseréltem két hét után, a kormánybőrözés meg valahogy elmaradt, most már úgy is mindegy. A belső se rossz, bár a digitális klímapanel sokat dobna a középkonzolon, így elég fapad hatása van az autónak, tudom, fullosat kell venni... Van egy két rész, (pl. kesztyűtartó) ahol elég gyatra a műanyag minősége, sorjával se szeretek találkozni egy 2004es autóban. A kormányzás olyan semmilyen, a fék picit talán még az 1.4es motornak is kevés, futómű meg se nem sportos se nem kényelmes, találtak egy olyan átmentet ami mind2 stílusnak kevés.

Maga a motor nem rossz, csak szénné kell pörgetni hogy valami történjen, cserébe mondjuk akkor se fogyaszt vészesen, de mondjuk nem is megy. Sok terhet visz. Egy Clio a 100lóerő körüli 1.4essel egy mini-rakéta. A váltó nem lenne rossz, de a rükit nagyon nem szereti, a kézifék sokat kattan és hirtelen fogja az autót, 4-5kattanás semmi, aztán a 6nál kopp. Többször szóltam emiatt, többször mondták hogy ez így jó. Az autón 18ezer km után fékbetétet kellett cserélni, (nem, nem vagyok az a kanyar előtt kifékezős típus) nem egyszerűen kopott volt, gyakorlatilag alig volt már anyag. Akkor néztem hogy milyen gyönyörű válla van a tárcsáknak, mondták hogy ez ilyen, a fékbetét környezetkímélő, és jobban eszi a tárcsát. Tök jó! 30ezernél aztán szabályozni is kellett, a 60ezresnél meg csere, amúgy addigra már a 3.szett fékbetét fogyott el, sztem sok, szerintük ez normális. Akkor vettem észre (én! mert ők nem szóltak), hogy a váltó-harang tiszta olajsár, nézegették, mondták hogy amíg nem látunk olajcseppeket addig ne foglalkozzunk vele. A hűtővízszint lassan, de biztosan csökkent, mszerviz: nincs szivárgás, ez melegbe normális... kár hogy télen is csinálta +a tágulási tartályon pirosas-rózsaszínes trutyi volt, ráadásul elég furán, mintha hajszálrepedés lenne rajta, ami azért is zavart mert a műszerfal visszajelzője kamu, már az elején feltűnt, hogy gyanúsan gyorsan bemelegedett, forszírozott tempóba se volt hajlandó elmozdulni, mintha odaszögelték volna. Nem akartam megtudni mi történik ha netán több víz elmegy, aztán főzöm a motort, igaz erre aztán nem is volt példa.

Egyik nyáron belementek az oldalába, elismerte a bűnös, nekem viszont ajtócsere+fényezés, mszervizben csináltattam, már csak azért is mert allergiás vagyok ha elüt a fényezés, pepita egy autó, elsőre azt mondtam eltalálták a fényt, aztán szomorúan nyugtáztam, hogy mégse, visszavittem, mutattam, mondták hogy nem tudnak olyat fújni, mint a 4éves fény, +nekem fényezőnek kellett volna mennem ha ezt is kiszúrom.

105ezres szerviz előtt akartuk eladni, mert akkora beígértek egy rakás dolgot amit cserélni kell, +a hátsó fék is a végét járta, nem emlékszem már mindenre, azt tudom hogy drága lett volna, mivel amúgy is szóba jött már a váltás, eladtuk, viszonylag hamar vitték (2hét alatt) én kicsit féltem, mert kb. 100 ugyanolyan 1.4es e12-es Corolla volt a hahu-n, igaz csak 2ember hívott: az első vevőjelölt kijelentette hogy ez a motor "vvti hibás", eszi az olajat, ezt onnan szűrte le hogy bedugott egy zsebkendőt a kipufba, és mutogatta hogy ez bizony fekete. Mondtam neki hogy soha egy gramm olajat nem kért a motor 2szervizlátogatás között, mondta hogy de ez akkor is, én meg mondtam hogy akkor viszlát. 1hét múlva jött más, megnézette, neki nem volt vvti hibás és elvitte...

Hibalista

- Volt 1-2 gyanús dolog, de tul.képp semmi. - Visszatérő kuplung-pedál+1esbe rakásnál váltórúd nyikorgás, jó helyen beWD40ezve pár hónapig csendbe van.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 93000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara Következő autója? i30
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)