A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.4 VVT-i SOL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Totális technokrata

Szöveges ítélet

Kis 1.4-es benzines, de ment, mintha muszály lett volna (muszály volt, mert nyomtam a pedált).
Odáig voltam érte, meg vissza.
Beleolvastam itt a többi ítéletbe, néha mosolyogtam, néha meg nem. Szóval akkor az én tapasztalataim:
Fapados: ki mihez szokott. Nekem teljesen megfelelt, ami kellett, benne volt, és (!) működött.
Kényelmetlen az ülés: passz. 182 cm + 96 kg vagyok, és kényelmes volt. A leghosszabb egyben levezetett út 650 km volt, és semmi bajom nem volt az üléssel. Tessék le-föl meg előre-hátra állítgatni a kormánnyal együtt, csak sikerül belőni.
A kalaptartó meg a renszám zörög: igen, zörögnek a nyüvesek. A hátsó rendszámtábla csak a tetején van rögzítve, így bukkanókon rezeg és zörög. Szivacsot nekije! Izé, alája. A kalaptartóra nem tudtam mit kitalálni. Kedves ismerősöm meg is jegyezte, hogy a 206-osban is zörög a kalaptartó, meg ebben is, és hogy ez mekkora gáz. Én erre leengedtem az autómata elektromos ablakot, majd felhúztam, és kaján vigyorral megkérdeztem, hogy az ő Megánja tud-e ilyet: hááátt... pillanatnyilag nem, de már szerelik.
Valami zörög a műszerfal mögött: télen hidegben a légkondi reggel. Aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen inkább fűtenem kéne, nem légkondiznom. Utánna nem zörgött. Valszeg nem arra lett kitalálva, hogy -8 fokból hamar gyorsan 20-at csináljon.
A rádió hagnerőszabályzóján van egy csomó fölös fokozat: mélységesen igaz, pl 31 és 35 között nincs változás, 36-nál meg nagyot ugrik. Azért nem zavart, mert kétfajta hangerőn szoktam hallgatni: halkan utassal, és hangosan (hanngosss!!) egyedül. Egyébként meg gyári alsóközépkategóriáshoz képest szépen szól. Ja, és hanngosss!
Fogyasztás: ez az egyetlen, ahol bánom, hogy 1.4-est vettem, mert főleg (90%) sztrádán mentem, és ott 120-130-140 között a 8.5-9.5 litert lazán benyelte. Még nagyobb sebességnél a fogyasztás exponenciálisan nő (190 km/h - 21 liter, zárt tesztpályán mért adat, én ott se voltam, úgy mondták). 90-100-110 km/h-nál még normális (5.5-6.5 liter), és ha nem gyorsulunk a lámpánál muszályból, akkor városban is hozza a gyári adatot, csak kint, a pályán nem hajlandó. Egy tank így autópályán 430 km, azon kívül 580-640 km.
Erő: 1.4-es benzines. Köze nincs a sportkocsihoz, rendesen gyorsulni csak iszonyatos hangorkán mellett hajlandó, viszont az Érdi emelkedőn 5-ikben 160-165 négy utassal+csomag (ezt is úgy mesélték, közvetlen hozzátartozóm vezette, nem vagyok köteles ellene tanuskodni). Szóval nem kell vele versenyezni, csak ha a másik nem tud róla, hogy most éppen versenyeztek. Egyébként meg panasz nélkül teszi a dolgát.
Zaj: so-so. Lehetett volna csendesebb, de megint mihez képest. A szélzajt néha elnyomta a prémium gumiabroncsos futómű zaja, kivéve, ha oldalszél volt, mert akkor nem. Lásd: mire nem jó a cd lejátszó.
Futómű: ott van nagyon. Sokat látott édesapám szerint a világ végéig meg vissza, ha az idő engedi. Nagy sebességnél ne ránts hirtelent, mert ott maradsz, de hogy kanyarban elpattogna a hátulja, ilyet nem tapasztaltam.
Fentartási költség: 15000 km-enként van a kötelező, máshol 30-40000-nél, szóval többe kerül. Törni nem szabad, mert a határ a csillagos ég (hátsó ajtó vs. lépcsőkorlát: 250.000 Ft, és a lépcsőkorlát nyert). Innen a 6-os érték, mert egyébként még csak gariba se kellett semmit cserélni. Volt ugye egy ajtócsere, meg valami állat (tényleg egy állat) elrágta (fogaival) az első Lambda-szonda kábelét (hogy csinálta volna akkor, amikor jár a motor..), meg valaki lelopta mind a négy műanyag sárpofozót, csavarostul (ki visz el négy darab kis műanyag izét, csavarostul? és mennyit kap érte? és hol?).
Ja, mélygarázsba, vagy egyáltalán, másik autó mellé/közelébe állni nem szabad, mert rosszul tűri a fényezés. Ez nem dodgem. Viszont jó a fékje, ezért hajlamosak belenézni hátulról, cserébe viszont te nem nézel be más csomagtartójába, ha a vádlid bírja az ABS-t (nagyot rúg!).
Egyébként meg: az enyémen (mondom mégegyszer: az enyémen, másén nem tudom) mindig minden működött, tette a dolgát panasz nélkül, 40000 km-nél mint új korában. Szóval hiányzik.

Hibalista

- Semmi. Minek kellett volna?

Ide hordtam szervizbe

Toyota Strasser, Székesfehérvár
segítőkészek az ügyintézésnél, és jól dolgoznak

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Ha nagy leszek, Lexust veszek.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)