The name of the game:......
Szöveges ítélet
2005 szeptemberében jutottam hozzá, három napig is eltartott
mire be sikerült járatni /2e km/ 3-4000 fordulat.Ami ez után
következett azt érezni kell! 6200 felett lórúgás,váltás,lórúgás
és ez így 180-ig. 5.ben már érezhetően gyengébb,a gyári végsebességet azért szerintem tudja.Bár én soha nem men-
tem 130 felett:) 6.ban harmatgyenge, csak sebességtartásra alkalmas.Ez nem tdi /csak/ 1.8b szívó.Autópályás tempónál valóban sokat pörög, de nem tolakodó. Aki nem szereti a mormogását kapcsolja be a cd játszót v. ne vegyen TS-t A vátó jó, de nem versenyszerkezet ! Ütheted-vághatod azután
számolhatsz a költségekkel is. A futómű a motorteljesítményhez képest valóban puha, az útviszonyokhoz mérve viszont igenis kemény. Az enyémen már 215/40 r17 van ez sokat javít és ront a helyzeten.Everything is relative!! A beltér olyan alsó-közép átlag,se nem csúnya- se nem szép,van már ujjabb
modell is több/minőségi?/ műanyaggal! Így 2,5 évesen nem csörög nem zörög. Csomagtér,hátsó lábtér stb. nekem nem szempont,eddig mindig elfértem benne valahogy.Visszatérve a motorhoz egy kicsit: Különös dolog ez a vezérlésváltás,imádod,
megőrjít,de hosszútávon fárasztó állandóan gépészkedni, tar-
tani a fordulatot,ezért egy éve rakattam be a TTE compressort
,és nem bántam meg. Nem kell halálra pörgetni ha előzni akarsz
egy jóízűt! Nem csodafegyver 6200 felett alig érezhető a kü-
lönbség, de alatta!!! 50-150 4.ben 12sec ez azért nem rossz, és másodikban indulva is tudja a 7.2-őt. A fogyi nekem most
10.5l átlagban.Ebböl lehetne faragni jócskán, csak nem bírom
ki, hogy ne hallassam a hangját.Imádom! Egyébként 8-körül is
el lehetne spórolgatni vele.
Néhány jótanács:
Compressor szett:compressor,elektronika,injector,olajhűtő.
Szükséged lesz még:Az ujj nyomatékhoz méretezett kuplungszerkezetre,az eredeti az nem bírja!! A compressor
rövidúton szétszedte a kipuff rendszert, upgrade javallott!!
Intercooler,ha még gyorsabb akarsz lenni/és megjött a kedved/
Szervíztapasztalatok: Átvételnél nem vettem észre egy apró
sérülést a baloldali ajtón, az átadó ügyesen a kerítés mellé állt
,így nem látszott a fénytörés! Talán nekinyitottak valamit. Talán szólhattak volna! Talán egy kis kedvezményt is kicsikar-
tam volna.TALÁN MÁSKOR IS OTT VÁSÁROLTAM VOLNA!
15000 szerviz másik márkaker. A beletöltött olaj 2500 km alatt
megégett,olajszintellenőrzés közben véletlenül vettük észre!
Igy történt,hogy a gyári garanciáról lemondva a saját szerelőm
szervizeli.Kérésére nem nevesítem,így is nagyon elfoglalt.Pedig
megérdemelne egy cikket./Mert annyira jó!!!/
Mindösszesen most van egy nagyon gyors autóm,kicsit gyengébb futóművel és fékekkel.Viszon kategóriájában messze
a legolcsóbb!!! Könyörgöm így hasonlítgassuk!! Az enyémet viszont így hívják: TOYOTA COROLLA, ismerőssen csenghet.
Mostanában nem adom el az biztos!
Hibalista
- Kuplungzserkezet,váltó/szinkrongyűrű csere/,katalizátor.
-
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelő.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 76000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | corolla E12 1.6 | Következő autója? | camry, IS 250 a távoli jövőben. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
