A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,4 VVTI 5 ajtós 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Teszi a dolgát - nagyjából

Szöveges ítélet

2. tulajdonosa vagyok, az első tulajdonosa 13 évesen adta el 112e km-el és abban a németországi szervízben vettem, ahol eredetileg ő vette és szervizeltette.

Sima szürke volt, mint a hasonló Corollák kb. 99%-a. Felüdülés néha más színben is látni...

Negatív:
- Lásd: "mik romlottak el rajta"
- Baromi kényelmetlenek az ülések és az üléspozíció. Fél óra után fáj a derekam benne. Az ülés a legalacsonyabb állásban is túl magas, a kormány csak fel/le állítható.
- ESP nincs

Pozitív:
- Egész nagy a csomagtartó (nekem elég), lehajtott üléssel befér a bringám is, ha kiszedem az első kereket
- 4 ember kényelmesen elfér (bár csak rövid útra)
- a 97 lóerő 1 emberrel kényelmes, egész dinamikus, 170-el simán elvan a Német autópályán 2 személlyel és csomagokkal
- futómű jó: kényelmes és egész dinamikusan lehet vele kanyarodni (ez persze szubjektív és többnyire Németországban használtam)
- van ABS, egész jól teszi a dolgát.
- van benne egy csomó légzsák, szerencsére nem derült ki, hol :)
- a Toyota mind a mai napig ír, ha bármi visszahívási akció van és ingyen megcsinálják (ld. légzsák nyitó)



Összegzés
Olcsó jó állapotú autó volt. Annó azért ezt vettem, mert kellett egy autó, olcsó, megbízható, de különösebben nem érdekelt mi. Toyota "állítólag" megbízható és ezt a Corollát reklámozták annó azzal, hogy soha sem romlik el. HAHAAA
Rendesen karban tartottam, 10e km-enként elvittem szervízbe olajcserére, szűröcserére, meg ami még elő volt írva (benzinszűrő, fékfolyadék, stb.).


Nem egy szerethető autó, de viszonylag tágas, elvisz mindenhova, megbízható és nem romlik el. OH WAIT

Hibalista

- - Első izzók 3 havonta kiégtek (H7). Az izzócsere egy nőgyógyászt is megizzasztana. Bal oldalt ki kell venni az akksit, úgy nagy nehezen hozzá lehet férni, jobb oldalt viszont pont az ABS blokk van mögötte, uh kb. lehetetlen. Mondjuk a 4. alkalom után már 10-15 perc alatt ki tudtam cserélni mindkét izzót...
- - a jobb oldali utastéri levegőbeömlő mögül időnként hetekig tartó zümmögés hallatszik, mint mikor egy szervómotor ide-oda mozog
- - jobb első ajtó kp. zára egy idő után feladta. Kinyitott, de be már nem zárta
- - az automata légkondi időnként megkergül és vagy nem csinál elég hideget, vagy nem elég meleg. A hőmérséklet szenzor kitakarítása megoldja általában
- - egyszer megakadt valahol a belső légterelő és 1 órán keresztül egyáltalán nem fújt levegőt az utastérbe, maxon járó ventillátorral sem. Persze nyár közepén 50 fokban ez baromi kényelmetlen. Aztán magától megjavult
- - 4500-as motorfordulat fölött valami mindig zörgött a motortérben, mintha egy lemez rezegne. Miután minden létező csavart meghúztak elmúlt, de egy hónap múlva visszatért
- - kb. 170e km-nél a kormányszervó néha meg-meg akadt picit. Pl. 130-nál hosszabb autópályakanyarban ha elengedtem a kormányt, megállt magától...
- - kb. 180 ezer km-nél megadta magát a motor... Fura hangja van, mintha kifúja valahol és kb. semmi ereje. Szervíz elsőre nem találta meg az okát, de annnyiba hagytam, mert kb. semmit nem ér már az egész autó, mégha rendben lenne sem, inkább eladom vas-árban. Ez egy 4. szervíz, nem a lentebb felsoroltak
-
- Ezen felül még nem volt szervíz-érett, de cseréltettem, jobb szeretem, ha rendben van az autó:
- - első féktárcsa
- - első/hátsó fékbetét
- - bal első kerékcsapágy elkezdett nagyon halkan motorgni, úgyhogy mindkét elsőt kicseréltettem

Ide hordtam szervizbe

Eleinte Toyota Sakura, de miután hónapokig nem vették fel a telefont, vagy felvették és "kapcsolták a szervízt", de 10 perc után sem jelentkezett senki szervízt váltottam. 5/10

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Bosch szervíz, Budapest Gyömrői út 132-136
Ide olaj és szűrőcserére, illetve egyéb karbantartásra hordtam évi 1-2-szer, illetve egyszer kicserélték a letört tükröt és tükörházat
Rendben, szépen időre mindent megcsináltak
10/10

Autószervíz Keszthely, Tapolcai út 40
Kerékcsapágy és gumicsere volt.
Ide csak úgy beestem, mert elkezdett mororogni az első kerékcsapágy, de már a nyári gumiszett csere is esedékes volt.
Azonnal rendeltek alkatrészt és gumit, rendben, szépen időre mindent megcsináltak
10/10

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Nissan Almera N15 1.4 benzin, 4 ajtós Következő autója? bármi ami nem japán és leginkább nem Toyota
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)