Télleg japán, még ha török is...
Szöveges ítélet
Új autóként vettem 2004 nyarán. Viszonylag sokat megyek, az első hónapban 10000 km-t (!) tettem bele. Pár apróság nem tetszett benne, de ezeket én abszolút elviselhetőnek tartom. A gyári magnót kicseréltem egy Clarion hifire, meg DLS első szettre, meg egy Hertz mélyládára, így azértb szebben szólt kicsit. A fényszóró kicsit tényleg közelre hord, én elviseltem. Egy komoly bajom volt vele: néha NEM INDULT elsőre, azaz: tekerte az önindító a mocit, az meg mintha nem kapott volna üzemanyagot. És ezt persze mindig a legnagyobb tömegben, mondjuk egy pizzéria vagy egy zenés-táncos szórakozóhely előtt csinálta...Volt ám cink rendesen... Egy Corolla nem indul??? Nagyon jól fogyasztott, általában 6.5-öt, viszont nem mentem vele állat módjára. Autópályán 130 felett iszonyatosan nőtt a fogyasztás, a 180-as sprintet 12-14 literből úsztam meg. Ezért is vettem egy Avensist, persze dizlit :) Pontosan 100000 km-rel adtam el, azt hiszem, bárkinek bátran ajánlhatom, tuti autó.
Hibalista
- Szívócső (30000 km).Szinte mindegyiknél garis csere.
Ide hordtam szervizbe
Szeged, Toyota Wéhli
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Swift 1.0 GL piiiiros | Következő autója? | Toyota Avensis Wagon Sol Technic 2.0 d4d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
