Takarékos és megbízható
Szöveges ítélet
Még mindíg (10 éve) használom napi ingázásra Székesfehérvár és Budapest között.
A fogyasztása a feljárás során (autópályán + városban ) 5.5 liter/100 km úgy hogy nem igazán kímélem.
Takarékosabban is lehetne vele menni.
Horvátországi kiránduláson 4.8 liter.
Igazi munkaautó. Még sosem hagyott cserben.
Most 420 000 km-nél tartok és a kuplung a turbó es a lengéscsillapítók is az eredetiek.
Karbantartási költsége kicsi ( a gyári garancia lejárta után ). 15 ezrenként viszem olaj és szürőcserékre es a legtöbb esetben 20 000 Ft környékén fizetek (18-25 ezer Ft ).
Természetesen a féktárcsákat es betéteket már többször cseréltettem. Ez húzósabb , a legutóbb 95 000 Ft-ot fizettem munka díjjal együtt egy szekszárdi műhelyben ( az összes betét es tárcsa cseréje Brembo tárcsákra elől-hátul ).
Ami nem tetszik benne:
A csomagtartó kicsi.
A szellőztető rendszere nem az igazi. A hátul ülők szoktak panaszkodni hogy nincs levegő, vagy túl hideg van.
Csak univerzális tetőcsomagtartót lehet rátenni. Nincsenek előre kialakított helyek a tetön erre.
A tompított izzók az elsö gyári készletet kivéve hamar kiégnek ( félévente - évente csere ). Szerencsere kicsi a kezem és így van esélyem megcsinálni. A középkonzol égöi a 10 év alatt már harmadszor égtek ki.
Hibalista
- Generátor csapágy csere még garanciában. - 210 000 km-nél kormányösszekötő rúd egyik részének cseréje + generátor felújítás - 300 000 km körül EGR szelep csere. -
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer - Székesfehérvár
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Szakonyi KFT.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 420000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Toyota Corolla 1.4. Benzines | Következő autója? | Toyota vagy Honda |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
