Strapabíró pörgettyű
Szöveges ítélet
Naszóval.
Nagyon jó kocsi, igazi japán techinka!
A motorja szuper, hihetetlenül jól megy, ahhoz képest, hogy 1.4-es! Autópályán a 170-et simán viszi, országúton is jó vele előzgetni - igaz forgatni kell rendesen, de a VVT-i motor nagyon tudja, hogy mi a dolga. (Persze, ha hajtja az ember, akkor 10-11 liter megiszik, nyugodt tempónál 9 liter.)
100-nél vissza szoktam tenni 3-asba előzésnél.
Belül is minden jó, szépek az illesztések, igaz, így 130ezer km után néha meg-megzördül a középkonzolban a cd-s rádió keretje (de csak rossz úton).
A futóműve is jó, a váltó kiválló, gyors, rövid, pontos áttátelek jellemzik.
Kormány jól reagál, elég közvetlen, parkolásnál jó könnyű, autópályán megfelelően felkeményedik.
Kapcsolók, pedálok, stb. minden rendben.
Katagóriájában, ezért az árért, messze a legjobb szerintem.
Kis kényelmetlenség, hogy hosszab úton, 1-2 óra után, elkezd feszengeni az ember az ülésben - de hát ebbe a kategóriában nem szogás ultra-kényelmes sport-üléseket tenni.
Amúgy az ülés kényelmes, rendben van.
Összeségében nagyon megéri az árát, elég sokat tud az 1.4-es motor, mindenben megfelel.
Hibalista
- bal eslő lámpa letestelt, de lehet, hogy az én hibámból (összeért a két pólus) - garanciába cserélték zokszó nélkül
- lökhárító fényezése egy 2 cm-s részen lejött egy kőfelverődés miatt, melyre rásegített a gőzborotva a mosóban - de ezt is garanciába fényezték
Ide hordtam szervizbe
Toyota Kovács
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Fehérvár-i Toyota kereskedő (nem tudom a nevét)
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Bravo 1.4s | Következő autója? | Honda Accord |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
