Sportos csataló
Szöveges ítélet
2005-ben vettem új autóként az akkor megjelent Sport Ice kivitelt 1.4 VVti benzinmotorral.
Az autót 3 évig használtam és ez alatt az időszak alatt a garanciális problémákon kivül semmi gond nem volt vele, még egy izzó sem égett ki benne.
A fékbetétek 75.000 km-nél lettek kicserélve és a tárcsa fel lett szabályozva, de úgy hogy az első 45.000 km nagy részét egy ponyvás utánfutóval tettem meg.
Az meg egyenesen felháborit és butaság amikor a szervizek azt mondják 30.000 km-es szerviznél, hogy első-hátsó fékbetét csere.
Volt egy Citroen Berlingom amivel 90.000 km-t menten el egy pár betéttel.
Teljesitmény:
3000 alatt el sem akar indulni, felette jól húz, de a rugalmas közlekedéshez mindig el kell pörgetni 5000-ig.
Autópályán már nincs gond, ott jól dolgozik, és még 150-ről is dinamikusan gyorsul.
Vmax: 205 km/h óra szerint egyenes útszakaszon, a 190-et még könnyen eléri, de utána már csak lassan megy felfelé.
Fogysztás: város: 8-8,5l/100km, országút 6,5l/100km, autópálya: 8-9l/100km
Nagyon szerettem ezt a kocsimat, de szükségem volt jobban pakolható kombira ami diesel, ezért eladtam, és igen jó áron sikerült eladni 3 évesen is.
Hibalista
- 51.000 km - klima vezérlés csere (nem akart levegőt befújni, nemhogy hideget) - kicsit bosszantó volt a 37 fokos melegben autópályán
- 60.000 km - kétoldali kerékcsapágy csere (azt mondták, hogy ilyen még sosem fordult elő, hát gondoltam is hogy én leszek az első)
- Egyébként mindent gariban cseréltek.
Ide hordtam szervizbe
M+F Autó Toyota Kecskemét
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Micra 1.2 | Következő autója? | Kia C´eed 1.6 crdi SW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
