Semmi izgalom, de jó!
Szöveges ítélet
A kombi: nagy, kényelmes, praktikus , jól pakolható. A hátsó ülést lehajtva kiváló alvóhely készíthető.
A futómű teszi a dolgát.
A motor, méretéhez viszonyítva szuper! Városban, országúton dinamikus és csendes. Mindez autópályán, megpakolva viszont már nem mondható el. Hamar erejét veszti és a fogyasztás is megugrik.
Az M-MT váltó, maga a borzalom. Sokszor izzadtam már le, amikor gyorsan kellett volna álló helyzetből elindulni( kikanyarodás). A váltó viszont, csak gondolkodik, csak gondolkodik, és még mindíg csak gondolkodik. Az egyes és kettes közötti kapcsolás, kifejezetten kellemetlen. Hatalmasakat ránt. Határozott gázadás mellett, valamivel elviselhetőbb a dolog. Aki használt már igazi automata autót, annak ez a váltó csalódás lesz. Manuálisan is kapcsolható, szerintem felelegesen. Én még soha nem használtam. Azért automata, hogy dolgozzon helyettem.
A beltér szerintem jó minőségű és praktikus. Semmi zörgés, minden kéznél van. Kivéve az el.ablak kapcsolói. Szerintem túl hátra kerültek, nem érhető el kényelmesen. Ráadásul jobb oldalt, elöl az ablak motorja 4hónap után elromlott. Természetesen leeresztett állapotban. Kellemetlen dolog. Állítolag tipushiba. Azt pesze nem értem, akkor miért nincs raktáron cserearab, miért kell heteket várni rá? A műszerek fényerejének állítása körülményes, ráadásul, ha feltekerem a fényerőt akkor este zavaróan erős, aztán ha emiatt letekerem, akkor nappal bekapcsolt fényszóró mellett egyetlen mutató állásaát sem látni rendesen. Nekem állandó állítgatás szükséges, kompromisszumos állás nincs.
Összességében jó autó, megéri az árát.
Hibalista
- Bal oldali ablakemelő.
Ide hordtam szervizbe
Sakura
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Focus 1.4 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
