Rizszabálók végterméke: A Rizsrakéta
Szöveges ítélet
Nos...Nem is tudom,hogy hol kezdjem...Akkor onnan,hogy egy Skoda favoritot használtam 10 évig.Valami szörnyű egy konstrukció,na dehát szegénykém 17 évesen megkapta a földúttól, és ideges állapotomban tőllem is amit nem szabadna egy autónak.A család kitalálta,hogy új autó vagy használt kellene,na de hát milyen???Én,mint internetguru azonnal a népítéleteket olvastam 1 hónapon keresztül!Jöttek a tesztvezetések, Renault laguna.Nagyon szép,nagyon kényelmes,tele elektronikus bizgentyűvel,ami a népítélet és a saját szemem szerint is sorra behalnak...Laguna kilőve.Opel:Haver 10000 kilóméter alatt 4* volt szervízbe vele,nagy gondokkal...Opel kilőve.Majd a használtautó.hu-n elkezdtem szűkíteni a kört.Legyen dízel,digit klímával,kevés kilóméterrel és lehetőleg TOYOTA.Megsúgom,hogy nehéz találni olyan kétezres toyglit ami 110 lovas.Általában csak a kintről behozottak ilyenek.A hazaiak 95%-a csak 90 lovas.De én egy 110 lovasat találtam.Neki is indultunk a haverokkal 500 kilómétert utazni a Skodálatos Favorittal a Toyglit meglesni.Körbenéztem,beindítottam,leellenőriztem a német szervízkönyvet,ami hiteles,mint utóbb kiderült(Hál istennek).Ez a toyota nem olyan mutatós mint egy Laguna,de amikor a kereskedésbe beültem,háááát ezt az autót rámszabták!Digitklíma 110 kiscsikó a motorháztető alatt,tágas,hátul nagyobb a fejtér mint a lagúnába!!!
Most jöjjenek a meglátásaim:Finoman kidolgozott,de nem egy dizájn studió gyümölcse,de helyén van minden!A cd kiadja a lemezt,nem úgy mint a traktoromban lévő 50000ft-os kenwood!!!Nem kell késsel piszkálni!Biztos tudják sokan miről beszélek...A kuplung rövid útonjár:ez tetszik.Az igazi ereje olyan 2200f/min-nél jelentkezik erősen 3000-ig.Utánna csak pörög,mint egy benzines.Nagyon jó az úttartása kanyarban is.Olyan kanyarokba belemegyek 120-al,ahol a skodával már a napraforgósba hemperegnék.A hang egy gyári motyóhoz képest elfogadható de a hangszórók cseréjével iszonyat különbség jelentkezik majd!Egy Hiosung felnit feldobattam rá 5 küllőset,de majd csinálok képet a szöcskéről.A szervízkönyv szerint 60000-nél volt olaj csere,de én most lecseréltem a toyotás haverral 67000-nél.A szűrő és olaj(Full szintetik) 20000péz volt.Nemsoká érik a fékbetét csere mert szokott sípolgatni a fék és azt mondta a szerelő haver,hogy ez a betétek végét jelenti.Ha bennt lesznek az új betétek tovább folytatom a kisregényem,merthát nekem is sokat jelentett mikor autó után kojtattam és csak olvastam az ítéleteket! ....folyt.köv....
2008.07.20.
Bennevan 95000 kilcsi.2 elsőizzó csere.Ügyesvagyok,1-edül csináltam.
Bal első kerékcsapágy már a megvétel óta hangot adott ki,de mot le lett cserálve.35000 + munkadíjjé...Alig lehetett csapágyat találni hozzá,mert állítólag ez usába készült.
A fogyi 6 alatt tartható.Azért ez 110 lovas,nagyon jó érzés mikor eléri a 2000f/perc-t :))) Húúúúz.
Na jóóó,a havernak a 2.2 dcatja van (170 nyihaha)az meg ultrabrutálul húz!
Folyt köv.....
Hibalista
- elsőfékek(csak betétcsere 80000-nél)16000 HUF
- bal első kerékcsapágy.a rossz csapággyal 35000 km-t mentünk.(35000 HUF)
-
- 2* kivillant a csekklámpa,erőtlen lett a motor.Leállítán után észheztért.
- Kódkiolvasás---> nagynyomású szivattyú hiba...de megy
Ide hordtam szervizbe
Haver csávó otthon megszegeli,merthát toyotáéknál dolgozik a szervízben.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | favorit 136L | Következő autója? | Toyota 2006 D-4D 2.0 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
