A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 2.0 D-4D (110LE) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rizszabálók végterméke: A Rizsrakéta

Szöveges ítélet

Nos...Nem is tudom,hogy hol kezdjem...Akkor onnan,hogy egy Skoda favoritot használtam 10 évig.Valami szörnyű egy konstrukció,na dehát szegénykém 17 évesen megkapta a földúttól, és ideges állapotomban tőllem is amit nem szabadna egy autónak.A család kitalálta,hogy új autó vagy használt kellene,na de hát milyen???Én,mint internetguru azonnal a népítéleteket olvastam 1 hónapon keresztül!Jöttek a tesztvezetések, Renault laguna.Nagyon szép,nagyon kényelmes,tele elektronikus bizgentyűvel,ami a népítélet és a saját szemem szerint is sorra behalnak...Laguna kilőve.Opel:Haver 10000 kilóméter alatt 4* volt szervízbe vele,nagy gondokkal...Opel kilőve.Majd a használtautó.hu-n elkezdtem szűkíteni a kört.Legyen dízel,digit klímával,kevés kilóméterrel és lehetőleg TOYOTA.Megsúgom,hogy nehéz találni olyan kétezres toyglit ami 110 lovas.Általában csak a kintről behozottak ilyenek.A hazaiak 95%-a csak 90 lovas.De én egy 110 lovasat találtam.Neki is indultunk a haverokkal 500 kilómétert utazni a Skodálatos Favorittal a Toyglit meglesni.Körbenéztem,beindítottam,leellenőriztem a német szervízkönyvet,ami hiteles,mint utóbb kiderült(Hál istennek).Ez a toyota nem olyan mutatós mint egy Laguna,de amikor a kereskedésbe beültem,háááát ezt az autót rámszabták!Digitklíma 110 kiscsikó a motorháztető alatt,tágas,hátul nagyobb a fejtér mint a lagúnába!!!

Most jöjjenek a meglátásaim:Finoman kidolgozott,de nem egy dizájn studió gyümölcse,de helyén van minden!A cd kiadja a lemezt,nem úgy mint a traktoromban lévő 50000ft-os kenwood!!!Nem kell késsel piszkálni!Biztos tudják sokan miről beszélek...A kuplung rövid útonjár:ez tetszik.Az igazi ereje olyan 2200f/min-nél jelentkezik erősen 3000-ig.Utánna csak pörög,mint egy benzines.Nagyon jó az úttartása kanyarban is.Olyan kanyarokba belemegyek 120-al,ahol a skodával már a napraforgósba hemperegnék.A hang egy gyári motyóhoz képest elfogadható de a hangszórók cseréjével iszonyat különbség jelentkezik majd!Egy Hiosung felnit feldobattam rá 5 küllőset,de majd csinálok képet a szöcskéről.A szervízkönyv szerint 60000-nél volt olaj csere,de én most lecseréltem a toyotás haverral 67000-nél.A szűrő és olaj(Full szintetik) 20000péz volt.Nemsoká érik a fékbetét csere mert szokott sípolgatni a fék és azt mondta a szerelő haver,hogy ez a betétek végét jelenti.Ha bennt lesznek az új betétek tovább folytatom a kisregényem,merthát nekem is sokat jelentett mikor autó után kojtattam és csak olvastam az ítéleteket! ....folyt.köv....
2008.07.20.
Bennevan 95000 kilcsi.2 elsőizzó csere.Ügyesvagyok,1-edül csináltam.
Bal első kerékcsapágy már a megvétel óta hangot adott ki,de mot le lett cserálve.35000 + munkadíjjé...Alig lehetett csapágyat találni hozzá,mert állítólag ez usába készült.
A fogyi 6 alatt tartható.Azért ez 110 lovas,nagyon jó érzés mikor eléri a 2000f/perc-t :))) Húúúúz.
Na jóóó,a havernak a 2.2 dcatja van (170 nyihaha)az meg ultrabrutálul húz!

Folyt köv.....

Hibalista

- elsőfékek(csak betétcsere 80000-nél)16000 HUF
- bal első kerékcsapágy.a rossz csapággyal 35000 km-t mentünk.(35000 HUF)
-
- 2* kivillant a csekklámpa,erőtlen lett a motor.Leállítán után észheztért.
- Kódkiolvasás---> nagynyomású szivattyú hiba...de megy

Ide hordtam szervizbe

Haver csávó otthon megszegeli,merthát toyotáéknál dolgozik a szervízben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 64000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? favorit 136L Következő autója? Toyota 2006 D-4D 2.0
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)