A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,8 TS 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Rákarcú

Szöveges ítélet

Több toyota volt már a családban, nekem is volt már pár, úgyhogy azt gondoltam nem lehet annyira rossz döntés egy 2002-es Corolla TS, hiszen erős, tágas és legfőképpen toyota.

Most pedig következzék sorban az, hogy miért tévedtem.
A régi toyotákat japánban, szorgos kis japán emberek szerelik össze. Az újabbakat (nekem egy 2002-es autó az újabb) viszont angol, török, és más, nem éppen a koncentráltan elvégzett munkaórák magas számáról elhíresült nemzetek fiai teszik. Ennek megfelelően az új celica és corolla, hogy úgy mondjam "több sebből vérzik".
Kezdjük mondjuk a hulladékkal. (Akarom mondani a váltóval) Ha gyorsan húzod be fokozatba megakad. 100e km. alatt tönkremennek a váltó szinkrongyűrűi. Nem csak az enyémben sok más cori és celica ts-ben is. Ez az akadás később némi recsegéssel fog párosulni majd a váltó szétesésével.
Hajlamos még a váltófogaskereket tartó lemez is kikopni 100-120e km. alatt, erre is oda kell figyelni, mert pontatlan lesz tőle a váltó, majd ettől is szétesik.

Volt még vezérműlánc átugrásom is 110e km-nél. Elvileg 200-nál kéne cserélni a láncot, de olyan kis vékony vacak van benne hogy eddig se bírta. Szétcsaphatja még a vezérlést ha nem teljesen üzemmeleg motornál 6200 fölé pörgetjük, ott vált a VVTLI vezérlés amit az olajnyomás állít, úgyhogy SOHA ne pörgessük ezeket a kocsikat hidegen mert brutális károkat tudunk okozni magunknak.

A gyári futómű billegős, nem alkalmas a kocsi erejéhez. Ha leülteted akkor meg szétrázzák az egész kocsit a pesti utak.

A 192 lóerő soknak tűnhet, de ugyan mikor tudunk 6200-6400-as fordulat-tól 8200ig pörgetni egy autót manapság pesten ? Alatta meg gyenge mint minden kihegyezett japán gép.

Összefoglalva. Erős, pörgős, de nehezen kiautózható kocsi, a Toyota hagyományaitól távol álló minőségben.
Mivel egy tengerparti nyaralásomat is tönkretette, ami bár szubjektív ok de megbocsáthatatlan, rettenetesen utáltam, elnézést minden márkafüggőtől érte.

Hibalista

- Váltó szinkrongyűrűk, futőműalkatrészek, vezérműlánc átugrás okozta motorgenerál.
-

Ide hordtam szervizbe

Supratrend Üröm. Néha elvittem hozzájuk a corolla-t de egy dologban voltak csak jók, találomra minél nagyobb számokat mondani.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Privát szerelőm. Ő is lehúzos geci, minél magasabb presztizsű kocsival megyek hozzá annál magasabb az óradíj valahogy.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 108000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? astra Következő autója? saab
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)