A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,4 VVTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

No comment: japán autó

Szöveges ítélet

Az előző autóm egy Renault Mégane Coupé volt. 1.6os 16szelepes motorral. 2000-es évjáratú. Ilyet már nem gyártanak - sajnos. Aranyos kis kocsi volt, de szerencsére csak VOLT. Írok ám én róla a Renault topic-ba is! :-)

Egy autószalonon szerettem bele ebbe a (ma már nem olyan új) Corolla dizájnba. Akkor azt mondtam magamban, ha tehetem, a következő kocsim ez lesz. Lett is! Miután egy szép napon kiborult a bili az előző kocsimmal kapcsolatosan, vettem egy sötét szürke, metáll fényezésű, Sport feltszereltségű Corollát. Nem TS-Sport!!! Nagyon jól mutatnak az oldalsó és hátsó díszítések, a bőr kórmány es váltó, a kékes ülések. És miután kirakati darab volt, kiboxoltam jó kis engedményt is. A 10% meg volt pár nap huza-vona alatt. :-) Lefóliáztattam a hátsó ablakokat a hivatalosan megengedett legsötétebb feketére, és egyszerűen az összhatás csúcs. Sajna, az biztos, hogy az utakon kicsit elveszik a kocsi a szine miatt. Egye fene. Erre vannak a lámpák.

Magával az autóval nincs semmi probléma. A Renaulthoz képes tank érzetem van benne, közben simul hangtalanul, mintha ... nem is tudom. Egyszerűen, tényleg csöndes, még 130-nál is. Nagyobb sebességnél már nagyon kezd zavarni a szélzaj és a fránya Dunloop gumik amiket adtak hozzá. Szerintem a Michelin csöndesebb (volt). A beltér egyszerű, de nagyszerű. Semmi francia divat csicsák, de nem is német fapados érzet. A rádió a Renault eredeti Philips márkához képes csacskább, de nem vészesen.
A váltó csúcs. Imádom ahogy teljesen halktalanul, pontosan, bekattan a helyére. Sajna, az eggyest nagyon nehezen veszi vissza. Meg kell állni, vagy dupla kuplungot használni. De meg lehet szokni. A motor ha kell, élénk. Ha kell, bekapcsolom (agyamban) a cruiser módot, aztán 60-nál berakom az ötöst, és nézem ahogy 3.9, 4.3-t fogyaszt 1800-2000 pörgés mellett. Az 1.4-es, 72kW-os motor városi használatra abszolút elég. Megpakolva kimenni vele az autópályára már nem enged vagánykodni, de kinőttem már ebből a korszakból. 120-130 nál 7-7.5-t fogyaszt időszaktól függöen. Ami kicsit zavar, hogy a már említett előző kocsimhoz képest, jóval nagyobb a szél érzékenysége. Meg lehet szokni, de eleinte nagyon zavart. Billeg kicsit. Na, és a kanyar sebességje is kisebb. Könnyebben behuppan az orra. Nem hibaként, hanem összehasonlításként írom. Amúgy az úttartása jó. Nem rángatja ki a kórmányt a kezemből, nem csattan minden kis buckán vagy lyukon mintha épp most törtem volna el a felfüggesztést.
Hibaként hozom ám fel a deréktámasz abszencióját az első ülésekben. Egyszerűen egy óra utazás után már tűket szúrdalnák az oldalamba, annyira zsibbad. Ebben a franciák jobbak. Kényelmesebb a kocsi beltere. De azért még mindig jobb mint egy Vectránál. A Vectránál kanyarban a kórmányba kellett kapaszkodnom, hogy át ne sodródjak az anyósülésre. Itt van némi oldaltartás és elég jól van kiformázva az ülés.

Az első izzók kb. 2 év után purcantak ki, de akkor szinte azonnal, mindkettő. Na és ekkor kaptam frászt, hogy azt ám otthon ki nem lehet csak úgy cserélni! Hoppá!

Szeretem ezt a kocsit. Nem kapott 100%-t tőlem, mert azért nem érzem, hogy minden szerénységem mellett ez a maximum amit még pofátlanság nélkül elfogadnák, de egyszerűen szép és jó. Nincs család, így nem kell nagyobb kocsi. A nagyobb motort meg nem használnám ki. Lehet, hogy dízel jobb lett volna, de nem jön vissza nekem az ára. Ami a legjobban tetszik a kocsiban, hogy centire pontosan lehet vele parkolni. :-) Érezni hol húzódik a határ.
A klímát adták hozzá. A dolgát végzi rendesen. Nem tudok mit mondani hozzá. Perszehogy, érezni a teljesítményen, ha be van kapcsolva. De nem zavaró ha nincs teli az autó.

Ez minden. Remélem nem riasztottam el senkit, és segítettem annak, ki segítségre szorult. :-)))

Hibalista

- Semmi sem romlott el. Garis szervizen voltam csak vele.
-
-
- 20.000km után valami életre kellt a müszerfalban, de csak tényleg rázós utakon hallat magáról.

Ide hordtam szervizbe

Autogrand, Szlovákia (Pozsony)!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Megane Coupe - 1.6 (2000-es modell) Következő autója? Saab :-)))
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)