Nagyon jó lenne, ha eredeti japán lenne
Szöveges ítélet
1991-óta ez az 5. Toyotám. Eddig soha semmi problémám nem volt vele, soha el nem hagyott. 90-130000 közt cseréltem le a régi kocsijaimat. Ebben az újban is biztam, de meglepődtem, amikor felhívták a figyelmemet, hogy a 3 éves garancia nem vomatkozik a fékekre. Az elöző kocsiknál 70 000 alatt soha semmit sem kellett cserélni. Itt sok mindent. Amikor 2 év után nem indult be este a kocsi, rögtön a reklámra gondoltam:"az nem lehet..." Rossz volt az akkumulátor, amit következő nap a szervizből kijöttek és kicseréltek. EZT A KOCSIT TÖRÖKORSZÁGBAN SZERELTÉK ÖSSZE, DE OLYAN IS.
Hibalista
- Akku tönkrement két év után
- Első szerviznél már fékbetétet kellett cserélni
- 60000-nál már 90 000 frt-s számla volt a fékek miatt.
- Motor erősen zörgött 50000 km után, valami műanyag légterelőt kellett cserélni. (ingyen megcsinálták)
- A tetőoldaln lévő gumik kijönnek a vályúból.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer. Tisztán, jól, gyorsan dolgoznak, de kicsit drágák. (talán a pótalkatrészek túl drágák)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 74000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Toyota Corolla | Következő autója? | Ha japán szerelésű: Toyota, ha nem,akkor ??? |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
