A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.4 D-4D MMT Wagon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meglepő dinamika

Szöveges ítélet

A kocsi nagyon jó, de még 3000 km-t sem mentem vele. (Azóta már 5400 km van benne) Amit olvastam az egyik itéletben, hogy gyenge, ez nem igaz. Pont elég a teljesítmény, és akár sportosra is lehet venni a figurát.Szerintem a fekete belseje nem lehangoló. (ha jól tudom lehet bézs szín? bels?vel is rendelni) A kocsit gyakorlatilag csak városban használom, fogyasztása 5.8 és 6.2 között alakult idáig, igaz hogy még csak 4x kellett tankolnom. Tényleg csak 1 CD-t tud kezelni a rádió, de ez más hasonló tipusoknál is így van. A cd váltót pedig az anyós ülés alá építik be és nem a csomagtérbe. Teljesen olyan, mintha a fent említett népítéletben egy másik autóról beszélne a gazdája. Nekem nagyon bejön. Persze az elözö kocsim sokkal jobban nézett ki. Ez viszont nem feltün? a metálszürke szinével. Szerintem ilyen áron kombit dízelmotorral egyik márka sem árul. Ráadásul a casco díja alacsony, és amikor vettem, a thm 3% volt. Kell ennél jobb kocsi?? (na jó kellene, de nem akarom a gatyámat költeni a kocsi fentertására)

Azért ami nem tetszik, hátul ugyan olyan kicsi mint a Leon volt.

Olvastam valakinél, hogy milyen tágas ez a kocsi kategória társaihoz képest. Szerintem neki nem corollája van. A másik érdekesség, hogy van, aki szidja a kocsi belterét. Azt nem értem, hogy ha valakinek ennyire nem jön be a bels?tér, akkor minek veszi meg a kocsit?? Vagy netán ajándékba kapta? Vagy nem nézett bele vásárlás el?tt??

A másik meg azt írja, hogy az 1.4 D lomha. Szerintem neki sem corollája van, vagy nincs turbó a motoron. A kocsi nem gyorsul villámként 100 ra, viszont menet közben hihetetlen dinamikusan vezethet?. A kocsit egyre jobban kedvelem. Mondjuk hidegen (-10 fok alatt) indítás után van egy kis traki hangja, de ez gyorsan "elmúlik". Ha valaki ezért nem vesz dízelt, mert traktor hangja van, az költsön vagyonokat üzemanyagra. Mert ugye számoljunk!!!

1.6i átlaga 9 liter
1.4D átlaga 6 liter
Külömbség 3 liter.
Az 100000 kilóméteren 3 liter * 260 Ft * 100000/100 = 780.000,- Ft megtakarítás az üzemanyagon. Ezt a kilómétert én kb 3.5 év alatt beleteszem. Az 1.6i árát nem tudom pontosan, de nem hiszem, hogy sokkal olcsóbb mint az 1.4D szóval meggondolandó, hogy melyiket választja az emberi. Évi 220 ezer forintot megspórólni az üzemanyagon elgondolkodtató.

A szervíz azért kapott 1-est, mert még nem voltam vele szervízben. És remélem, nem is kell az olajcseréken kívül oda járnom. A 3 éves gari alatt meg t?lem romoljon el rajta minden ami garanciális (persze csak a költségeket nézve). Utána meg szerintem úgyis eladom.

Még az MMT-r?l azt szeretném mondani, hogy a kocsi nem bólint váltáskor, gyorsan és id?ben vált. Szerintem nagyon jó. Persze néha van, hogy én már feljebb kapcsolnék, az MMT pedig még tartja a fokozatot. Viszont kézi módban nagyon gyorsan lehet vele fel, le kapcsolgatni, manuális váltóval szerintem lehetetlen ilyen gyorsan váltani. Megéri azt a 155 ezer +forintot (föleg ha megbízható lesz a szekezet). A városban tötyögve régebben a bal lábam egy id? után mindig fájt a sok kuplungolástól. Örülök, hogy ett?l végre megszabadultam.

Már 9500 km van a gépben. Minden ok. A váltó nagyon jóóóóóóóóóó. Nekem semmi bajom vele, de hát még ugye csak 9500 km, és 5 hónap telt el a vásárlás óta. Eddigi átlag fogyi kerek 6 liter de ez 80% Bp.-en tötyörgés a dugóban.

Közben megvolt az első olajcsere 24.500,- forint volt. Két garanciális javítás is volt a kocsin. (hátsó biztonsági öv, bal első ablak vezető gumi) A kocsi klímával szinte csak városban 6.6-ot fogyasztott a legutóbbi tankolás alatt. Fogalmam sincs, hogy hogy lehet ezt 7 liter fölé vinni. De ahogy látom, van aki megoldja.

Ja és még valami volt alkalmam egy kis autópályás száguldásra. A kocsi nagyon könnyedén éri el a 180 km/h-t (persze az óra szerinti 180-at). Szóval gyorsan is lehet vele közlekedni.....

Zsolt.

Hibalista

- A hátsó középsö övet nem lehet bekapcsolni, de még nem volt kedvem visszamennei a szalonba. Megcsinálták. És megcsinálták az ablakomat is. Az üveg vezető gumival let valami. Most már jó

Ide hordtam szervizbe

Emil Frey

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15400
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Leon 1.6 16v Következő autója? Ha a hibrid Prius olcsóbb lenne.............
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)