A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 2.0 D-4D (Anniversary Edition) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

(Majdnem) tökéletes közlekedési eszköz

Szöveges ítélet

Vaciláltam hogy a Mazda3-at vagy ezt vegyem meg, de a Corolla nagyobb motorral is olcsóbb volt, ráadásul nagyon jó tapasztalataim voltak az előző (békaszemű) Corollával.
Az autó eddig nagyon megbízható volt és a teljesítményére sem panaszkodhatom, 2000 és 3500 között nagyon jól húz. Az első 5000 km-en 6.5-7.0 liter között evett, de ez 10 000-re lement 5.8-ra és azóta is ott van. Bár a csomagtere nem extrém nagy, jól pakolható. Hátsó üléseket ledöntve sík felületet kapok, amire pont elférnek a 138cm-es laminált padló lapok. Az ülések nekem kényelmesek, 1300 km után sem fáj a hátam és kiszállva a kocsiból nem kapok áramütést mint annó az Almerámban.
Néhány dologgal viszont nem vagyok/voltam kibékülve:
- műszerfal világítás állítása menet közben balesetveszélyes (benyúl a kormány mögé hogy elérje a gombot, megkeresi a menüben a megfelelő pontot, beállítja a fényerőt), viszont elkerülhetetlen, mert nappal, napszemüvegben csak a legerősebb fokozaton láthatóak a műszerek amik viszont így éjszaka kisütik a szemem
- tompított fényszóró gyenge
- a pedálok túl közel vannak egymáshoz (44-es láb), de már megszoktam
- 6. fokozat a váltóban jól jönne a német autópályán
- nem szereti a hátrameneti fokozatot, gyakran kell 2-szer kuplungolnom hogy bevegye
- az elején kicsit akadt a 2. és a 3. fokozat között, de ez már magától megjavult, egyébként a váltó nagyon jó, pontos
- esős időben légkondi nélkül párásodik (de ez minden újabb, légkondis autóra igaz)
- a gyári gumi vizes úton nem tapad jól, viszont cserében lassan kopik

Hibalista

- Semmi, még egy izzó sem égett ki, viszont 50 000km körül az alábbi zajforrások jelentkeztek:
- - kuplung nyikorog esős időben - A 60 000-es szervíznél ´megjavították´, de pár nap múlva megint előjött
- - valami rezonál a motortérben, a 3000-3500 fordulatszám tartományban, teljes gáznál

Ide hordtam szervizbe

Louwman Den Haag (Hollandia)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 68000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Almera 1.5 (2001) Következő autója? Qashquai 1.6 acenta (2009)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)