Kompakt, mutáló hangú tini srác!
Szöveges ítélet
Rossz tulajdonság: az A oszloptól nehézkes kilátás. Kigyorsításkori probléma, hogy az autó nem indul mindig egyből nagyobb gázadáskor (turbólyuk), de ezt meg lehet szokni, és kezelni lehet. Rosszul eltalált tompított fényszóró hatás.Megszokást igénylő automata váltó(ez nem igazán hiba), miszerint kicsit bebeólint az autó váltáskor, és a tolató sebességet csak határozott fék lenyomással veszi be.Az első ülések nem a legkényelmesebbek.
Jó tulajdonságok: olyan mint egy svájci óra.(ezzel szerintem minden jót leírtam ). A kormányozhatósága rendkívüli, maőverezés parkoláskor, és annak pontossága kiváló. A futómű parádés, kanyarokban mintha sínen futna az autó. A fék annyira jó, hogy meg kell szokni, de szinte minden körülmények között biztonságos megállást tesz lehetővé. Az autó szigetelése nagyon jól sikerült, csak kb 150km/h-nál kezdődik a menetzaj, pedig diesel. Sem a műszerfal, sem az utastér nem ropog, nem recseg.A hátsó üléssor kényelmes, és tágas.Extra vezetési élményt nem nyujt, viszont cserébe semmijen kellemetlen meglepetésre nem kell számítani.
Ha most kellene újra autót vennem, ugyanilyet vennék.
Hibalista
- Az első kötelező 35000 Ft volt, ezen kívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Peugeot 306 1,4 xn | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
