költségmentes japán harcos!!
Szöveges ítélet
hááááát.....
a toyota útolsó sportos zászlós hajójáról beszélnék egy pár sort.
sokan sajnos nem tudják,de létezik a toyotának a TS motorja ami 1.8Literes és 193lóerős!! ez belekerült egy elég könnyű kaszniba ami 1200kg és úgy hívják, hogy corolla,és celica. most a corolláról beszélnék ami nevezhetnék "Mátyás király álrúhában" című mesének,de a lényeg, hogy olyan kevés van belöle, hogy az emberek nagy része megakadt az 1,6os 110lóerős motornál. és és akkor itt is vagyunk! A corollába azt szeretem,hogy a jelnél többet nem nagyon tudnak róla. a kasznija szinte ugyan az mint az 1,4sportnak,csak a szíve!!!! ááááá ráz a hideg.
a motorja az integránál 3 lóerővel erősebbre sikerült ezért a világ legerősebb 1,8as szívó motorja. ami anyyira jól sikerült megbizhatóság ,és dinamika szempontjából, hogy lotus 2003-ban le is csapott a motorra, és az elise-be ezt teszi!!!
visza a valóságba. A cori kivülről tényleg egy széria szürke szamárnak tünik,de nekem a külseje is tetszik.
msot akkor magáról a corolláról:
A futómű nagyon kemény, és pontos. jól kormányozható, sajnos esp-t nem lehet kikapcsolni,de már megszoktam a csipogást.:)) a beltér igényes 8 légzsákkal szerelve amit elég komoly egy ilyen "kis" autóra nézve. az ülések oldal támasztása kiváló, a műszerfal összes műszere pirosan világit. A motor a közhidelemmel ellentétben 6.200as fordulat alatt is elég erős,de Nekem ezért is tetszik,hogy amikor eléri a 6.200at akkor jön a veszedelem. pusztit minden sportkocsinak tünő bmw 530i-330d-730d..., audit 3.0tdi-t körbe autózóm leon tdi cupra, stb. természetesen vannak erősebb autók is nála,de a 193le-vel alázza a nagyokat. tudom most jön a duma, hogy a súly!!! és akkor mi van!! a tények a lényeg,ÉÉÉs mindezt toyotával ami tényleg híba mentes!!!nekem előtte integrám volt,és már hozzá szoktam, hogy meglepetést tudok az emberek arcára varázsolni, csak voltak vele problémák:((
ami zavar,hogy autópályán 100-nál már 6-dikban 3000-t forog!
az ismeretségi körömbe több TS motoros toyota is van,és van akinek már 220ezer km van!!!! költségmentesen.
a féke lehetne erősebb, de majd legközelebb remélem figyelnek rá.
Majd nem kihagytam a lényeget a hangját ami megint téveszme! a hang nem a kipufogóból jön hanem a motorból!!! ami a 4 hengeres motorok Pavarotija. a legszebb 4 hengeres hang!!!
Fül süketitően üvölt a motor 6200tól tiltásig.
egy jó tanács!!
nem véletlenül nem írtam a fogyasztásról!! ha erős autót veszel NEE a fogyasztás érdekeljen!! és ha lehet MOTUL olajja etesd. Ne sajnáld rá a pénzt. meghálálja.
tényleg költség mentes autó!!! a többi tipus nevezhetném konkurenciának vannak bajai rendesen, és akkor irány a UNIX,bárda stb... és itt hibáznak az emberek nagyrésze. CSAK GYÁRI ALKATRÉSZEKET rakjatok minden autóba ami nagyobb teljesítményű!!
Hibalista
- nem értem a kérdést? ez toyota:)))
Ide hordtam szervizbe
sakura
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | integra type-r | Következő autója? | ..... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
