A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,6 Wagon Terra 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiváló iparos kis szépséghibákkal

Szöveges ítélet

Ez nagyon király autó lehetne, ha pár apróságon sikerülne javítani. Alapvetően egy totál megbízható autó, jól megy, kiválóan fekszi az utat, kanyarban is stabil. A 110 paci éppen elég a Wagonhoz, még telepakolva négy személlyel is jól megy, nem erőlködik. Igazán jól 3500-as fordulat fölött húz, de az alatt sem erőtlen. Simán lehet vele tartani 150-160-as utazósebességet, de még efölött is aránylag jól gyorsul a végéig. Igaz, 160 környékén már erős a motorzaj. Minden finoman, halkan működik benne és mindig működik (ezt bírom a japánokban, amit beletesznek, az tuti jó, kiérlelt dolog). Tényleg megbízható, bár ennyi km után még nem egy kocsinak se szabadna elromlani, de valszeg ez nem fog később után se, legalábbis az elődje nem tette. A külseje is elfogadható most már, bár sok szebb autó van, de elmegy, amolyan semleges.
A fogyasztása viszont meglepően magas, az elődje (Corolla Sedan 1,4 1998) beérte átlagos 7,5 l-rel (vegyes város országút), pedig hajtottam igencsak, ez 9 körül fogyaszt, városban 10, országúton 100-120-nál is 8 körül. Ez sok, és semmi sem indokolja. Lehet hogy ezt az 1,6-os motort kicsit elbaltázták?
A gyári 4 hangszórós CD-s rádió a jól sikerült darabok közé tartozik, szépen szól. Az ülések nekem kényelmesek, hosszabb távon is. Hátul is elég a lábhely, a csomagtartó lehetne nagyobb, de végül is nem áruszállításra kell. A kocsi nagyon egyben van, az az érzésem, mintha egy darabból öntötték volna.
Van továbbá pár apróság, ami rettentően idegesítő, kis odafigyeléssel ki lehetett volna küszöbölni. Ha havas az autó, az ajtó kinyitásakor a hó rögtön az ülésre hullik és beteríti az egészet. Esőben hasonló, a tetőről lecsorgó víz rögtön rám/az ülésre folyik. A támladöntő kar: az egy borzalom. Iszonyatos mennyiségű pumpálásba kerül, ha jobban meg akarom dönteni/visszaállítani, a régi tekerős sokkal jobb volt. Nem beszélve arról, hogy nem is dönthető teljesen hátra. Letépném a hátát annak a baromnak, aki kitalálta, hogy a rádió/CD csak akkor működik, ha a kulcs benne van. Mi értelme ennek? És ráadásul nem is köthető úgy át, hogy kulcs nélkül menjen. Brrr. Hasonlóan idegesítő baromság a biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető vinnyogás, különösen az utasülésen, ha rárakok egy könyvet/táskát/bármit, már érzékeli és vinnyog, hogy övet bekapcsolni. Nézzenek már felnőttnek, ha kell, bekapcsolom az övet, de nekem ne okoskodjon egy autó, csinálja azt, amit én akarok. Azt se értem, hogy a lámpát miért nem lehet normálisra megcsinálni. Gyengén világít és nagyon lefelé, nagyon rövid a bevilágított úthossz. Szintén csalódás az előző után, hogy belül már ennyi km után is nyiszog zörög egykét dolog, bár ez valszeg az európai összeszerelésnek tulajdonítható, az előző japán gyártás volt, 140 000 km többnyire budapesti gyilkolás után sem zörgött benne semmi. A műszerfalból semmi sem látszik nappal felkapcsolt lámpánál, mert egy hülye kitalálta, hogy bekapcsolt lámpával a csökkentett megvilágítású műszerfal jár együtt kötelezően. Egy 4,5 milliós autóba igazán beleférhetne egy szabályozó gomb, mondjuk az ablakrögzítő kapcsoló helyett, aminek meg semmi értelme, mert a Terrában csak elöl van villanyablak...
Na hogy a végére azért megint jót írjak, a kárpitozás meg az üléshuzat király. Imádott gyermekeim folyton összesarazzák, leeszik, leisszák stb., de vizes ronggyal pár húzás és újra olyan, mint az új, meg sem látszik rajta semmi.
Összefoglalva: ez egy nagyon jó autó, megbízható, biztonságos, strapabíró. Ha kijavítanák az említett nüansznyi, de rettentően idegesítő apróságokat, majdnem ez lenne a tökéletes autó a kategóriájában. Motorból meg most már biztos csak dízelt vennék.

Hibalista

- semmi sem romlott el

Ide hordtam szervizbe

Reálszisztéma M0 Halásztelek. Korrekt, megbízható, precíz társaság.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24851
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Corolla Sedan 1,4 Következő autója? Corolla/Avensis
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)