A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,4 Hatchback Sol 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jól összerakott Kinder Toycsi 2

Szöveges ítélet

Mivel a korábbi e-mailt nem tudom előhalászni, kezdem az elején:

Archív:
Nagyon vágytam rá, nagyon vártam de késve kaptam meg, ezért az átmeneti idöre kaptam egyet az egyel régebbi változatból. Ahoz hasonlítva a külsőn kívül csak a futóműben van változás. Ez nem szitál akkora sebességnél.

Nem lehet az előző kocsimhoz hasonlítani, bár nem is akarom mert Ő volt az első, és az Ő érdemeit nem múlhatja felül senki.
A legnagyobb meglepetés az autóval kapcsolatban az ismerőseim elismerése és dícsérete volt. Az autót magamnak vettem, és nem is nagyon fogadtam el más tanácsát, véleményét, csak miután megérkezett néztem a haverok kocsiit (Focus, Zafira, Corsa stb.). Meg kell mondani, lehet hogy konzervatív, egyesek szerint unalmas a belső de a felhasznált anyagok kellemessé teszik.
A sol csomagban benne van minden amit akartam, sőt sok dolgot ´parasztvakításnak´ tartottam, de például a fényre sötétedő belső tükör sokat ér a magyar utakon közlekedő vakhangyák elött haladva.
Nem dícsérem tovább, ez egyébként sem stílusom jöjjenek a hibák:
Az 1,4 es motor nem csak utánfutóval, de autópályán is kicsinek bizonyult, de ha megelégszünk a 110-120 km/h sebességgel (pálya) akkor 7 liter körül tartható a fogyasztás.
200 fölé nem jutottam még vele ott azért éhesebb volt.
Sokat eszik. Legalábbis szerintem 7,2-7,4 alá nem lehet szorítani az átlagot klímával.
Nem szabad a világítást rajtahagyni. Viszonylag gyorsan megtréfálhat a kedves.
A központi zár távirányítója már háromszor kiszúrt velem.
Mint minden teszt írja valóban sír a motor normál fordulatszámon. Meg lehet szokni.
A kuplung és a fék szaga azonnal és jól érezhető (jelzem a csereautónál is így volt).
Annak ellenére, hogy japán gépet fogtam ki gyengén indul, pedíg ezt az angol összeszerelésűekre mondják.
A csomagtér nem kifejezetten többgyerekes családra van kialakítva. Egy-egy hétvégi rokonlátogatáson csak nézegetem hova férne a babakocsi vagy a gyerekülés. Az üléseket előre hajtva azért bővül a tér.
A szalonban nagyobbnak tűnt a hely a hátsó ülésen, vásárláskor erre figyelni kell.
Alapjában véve a gép nagyon egyben van, és bízok benne hogy hű lessz jóhíréhez.


Friss:
Most elolvasva a régen írtakat látom, hogy nem változott semmit a járgány.

A gyári akkutól megszabadulva mind az indulási, mind a lemerülési gondok normálissá váltak.

A kulcsban kb. kétévente cserélek elemet, így a nyílással sincs gond.


Végkövetkeztetésképpen annyit tudnék írni, hogy 7 év és 170000 km után eddig csak egy vízpumpa volt, amit nem tudok a saját használati módomnak, és a kopásnak betudni.
Ennek fényében mindenkinek ajánlom a Toyotákat, csak azt kell megnézni, hogy az alvázszámuk eleje Y legyen (ezek Japán gyártásúak), mert a többiről nem hallok túl jó véleményt.

Hibalista

- - Karosszéria körbetörve - erről nem a japánok tehetnek - tanulság: válassz jó cascot és bízd az ügyintézést ismerős szakszervizes lakatosra - - Komolyra fordítva - Astrát értem ( többek közt) utól jobb elejével 5-10 centin múlott = 400000 Ft. - - 5 év után hátul rugócsere, de ez inkább a futózás miatt vált szükségessé. - - 6 évesen 140000 után vízpumpát kellett cserélni. - - A 7 év alatt 2 fékpofa és egy tárcsagarnitúrát cseréltem (170 000 km), és egy akkut. - - Lassan hozzá kell nyúlni a kuplunghoz, de ez nálam csoda, hogy eddig kihúzta. - -

Ide hordtam szervizbe

Toyota Mayer Budakeszi

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Alfa Kontakt Kft Zsámbék

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 174000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1,3 TT Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)