Jól összerakott Kinder Toycsi 2
Szöveges ítélet
Mivel a korábbi e-mailt nem tudom előhalászni, kezdem az elején:
Archív:
Nagyon vágytam rá, nagyon vártam de késve kaptam meg, ezért az átmeneti idöre kaptam egyet az egyel régebbi változatból. Ahoz hasonlítva a külsőn kívül csak a futóműben van változás. Ez nem szitál akkora sebességnél.
Nem lehet az előző kocsimhoz hasonlítani, bár nem is akarom mert Ő volt az első, és az Ő érdemeit nem múlhatja felül senki.
A legnagyobb meglepetés az autóval kapcsolatban az ismerőseim elismerése és dícsérete volt. Az autót magamnak vettem, és nem is nagyon fogadtam el más tanácsát, véleményét, csak miután megérkezett néztem a haverok kocsiit (Focus, Zafira, Corsa stb.). Meg kell mondani, lehet hogy konzervatív, egyesek szerint unalmas a belső de a felhasznált anyagok kellemessé teszik.
A sol csomagban benne van minden amit akartam, sőt sok dolgot ´parasztvakításnak´ tartottam, de például a fényre sötétedő belső tükör sokat ér a magyar utakon közlekedő vakhangyák elött haladva.
Nem dícsérem tovább, ez egyébként sem stílusom jöjjenek a hibák:
Az 1,4 es motor nem csak utánfutóval, de autópályán is kicsinek bizonyult, de ha megelégszünk a 110-120 km/h sebességgel (pálya) akkor 7 liter körül tartható a fogyasztás.
200 fölé nem jutottam még vele ott azért éhesebb volt.
Sokat eszik. Legalábbis szerintem 7,2-7,4 alá nem lehet szorítani az átlagot klímával.
Nem szabad a világítást rajtahagyni. Viszonylag gyorsan megtréfálhat a kedves.
A központi zár távirányítója már háromszor kiszúrt velem.
Mint minden teszt írja valóban sír a motor normál fordulatszámon. Meg lehet szokni.
A kuplung és a fék szaga azonnal és jól érezhető (jelzem a csereautónál is így volt).
Annak ellenére, hogy japán gépet fogtam ki gyengén indul, pedíg ezt az angol összeszerelésűekre mondják.
A csomagtér nem kifejezetten többgyerekes családra van kialakítva. Egy-egy hétvégi rokonlátogatáson csak nézegetem hova férne a babakocsi vagy a gyerekülés. Az üléseket előre hajtva azért bővül a tér.
A szalonban nagyobbnak tűnt a hely a hátsó ülésen, vásárláskor erre figyelni kell.
Alapjában véve a gép nagyon egyben van, és bízok benne hogy hű lessz jóhíréhez.
Friss:
Most elolvasva a régen írtakat látom, hogy nem változott semmit a járgány.
A gyári akkutól megszabadulva mind az indulási, mind a lemerülési gondok normálissá váltak.
A kulcsban kb. kétévente cserélek elemet, így a nyílással sincs gond.
Végkövetkeztetésképpen annyit tudnék írni, hogy 7 év és 170000 km után eddig csak egy vízpumpa volt, amit nem tudok a saját használati módomnak, és a kopásnak betudni.
Ennek fényében mindenkinek ajánlom a Toyotákat, csak azt kell megnézni, hogy az alvázszámuk eleje Y legyen (ezek Japán gyártásúak), mert a többiről nem hallok túl jó véleményt.
Hibalista
- - Karosszéria körbetörve - erről nem a japánok tehetnek - tanulság: válassz jó cascot és bízd az ügyintézést ismerős szakszervizes lakatosra - - Komolyra fordítva - Astrát értem ( többek közt) utól jobb elejével 5-10 centin múlott = 400000 Ft. - - 5 év után hátul rugócsere, de ez inkább a futózás miatt vált szükségessé. - - 6 évesen 140000 után vízpumpát kellett cserélni. - - A 7 év alatt 2 fékpofa és egy tárcsagarnitúrát cseréltem (170 000 km), és egy akkut. - - Lassan hozzá kell nyúlni a kuplunghoz, de ez nálam csoda, hogy eddig kihúzta. - -
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer Budakeszi
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Alfa Kontakt Kft Zsámbék
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 174000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1,3 TT | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
