Jól összerakott Kinder Toycsi
Szöveges ítélet
Nagyon vágytam rá, nagyon vártam de késve kaptam meg, ezért az átmeneti id?re kaptam egyet az egyel régebbi változatból. Ahoz hasonlítva a küls?n kívül csak a futóm?ben van változás. Ez nem szitál akkora sebességnél.
Nem lehet az el?z? kocsimhoz hasonlítani, bár nem is akarom mert ? volt az els?, és az ? érdemeit nem múlhatja felül senki.
A legnagyobb meglepetés az autóval kapcsolatban az ismer?seim elismerése és dícsérete volt. Az autót magamnak vettem, és nem is nagyon fogadtam el más tanácsát, véleményét, csak miután megérkezett néztem a haverok kocsiit (Focus, Zafira, Corsa stb.). Meg kell mondani, lehet hogy konzervatív, egyesek szerint unalmas a bels? de a felhasznált anyagok kellemessé teszik.
A sol csomagban benne van minden amit akartam, s?t sok dolgot ´parasztbutításnak´ tartottam, de például a fényre sötéted? bels? tükör sokat ér a magyar utakon közleked? vakhangyák elött haladva.
Nem dícsérem tovább, ez egyébként sem stílusom jöjjenek a hibák:
Az 1,4 es motor nem csak utánfutóval, de autópályán is kicsinek bizonyult, de ha megelégszünk a 110-120 km/h sebességgel (pálya) akkor 7 liter körül tartható a fogyasztás.
200 fölé nem jutottam még vele ott azért éhesebb volt.
Sokat eszik. Legalábbis szerintem 7,2-7,4 alá nem lehet szorítani az átlagot klímával.
Nem szabad a világítást rajtahagyni. Viszonylag gyorsan megtréfálhat a kedves.
A központui zár távirányítója már háromszor kiszúrt velem.
Mint minden teszt írja valóban sír a motor normál fordulatszámon. Meg lehet szokni.
A kuplung és a fék szaga azonnal és jól érezhet? ( jelzem a csereautónál is így volt).
Annak ellenére, hogy japán gépet fogtam ki gyengén indul, pedíg ezt az angol összeszerelés?ekre mondják.
A csomagtér nem kifejezetten többgyerekes családra van kialakítva. Egy-egy hétvégi rokonlátogatáson csak nézegetem hova férne a babakocsi vagy a gyerekülés. Az üléseket el?re hajtva azért b?v?l a tér.
A szalonban nagyobbnak t?nt a hely a hátsó ülésen, vásárláskor erre figyelni kell.
Alapjában véve a gép nagyon egyben van, és bízok benne hogy h? lessz jóhíréhez.
Hibalista
- Karosszéria körbetörve - err?l nem a japánok tehetnek - tanulság: válassz jó cascot és bízd az ügyintézést ismer?s szakszervizes lakatosra
- Komolyra fordítva - Astrát értem ( többek közt) utól jobb elejével 5-10 centin múlott = 400000 Ft.
-
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Wartburg 1,3 TT | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
