Japáni szürke Angolhonból
Szöveges ítélet
Angliában gyártott japáni, nekem nem volt gondom a minőségével. Mindennapos használatban volt a kis szürke - állandó fővárosi forgalomban. Fürge és takarékos, megbízható kiskocsi volt. Nem kényeztettem, feladatait azonban zokszó nélkül megoldotta. A szorgalmas hangyára hasonlíthatnám. Ritkán országútra is kikerült, inkább takarékosságával, mint gyorsaságával tűnt ki. A megengedett sebességi határok között ideális, nem robbanékony jószág.
Sajnáltam eladni, az új Auris annyira nem tetszett, Subaru-val próbálkozom.
Hibalista
- 85.000 km-nél kuplungcsere - kizárólag Bp-i forgalom miatt érthető, egyébként semmi
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura - Budapest, Bartók Béla út - már megszűnt
PLT Service Budafok Magdolna u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 115000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Subaru Impreza 1.5 Active FWD 4D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
