A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,6 L (4 ajtós) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán Kicsihuszár

Szöveges ítélet

Magamtól sose vettem volna, mert nem tetszik a formája, és tele van idegesítő dologgal (de megszerettem, mert a legjobb autótípus a céges autó, és szeretettel bánok vele). Több Avensys és Corolla társaságában érkezett a céghez, Renaultok és Peugeotok után.

Ami nem tetszik benne:
1. Idétlen műszerfal világítás fokozatállító. Egy kormány mögötti gombbal állíthatom négy fokozatban, menet közben balesetveszélyes! Pedig állítgatni szükséges, mert ami jó nappal, az vakít éjszaka.
2. A külső hőmérsékletet csak külön gombnyomásra mutatja, ráadásul a látómezőn kívül, a középkonzol alján.
3. Buta fedélzeti számítógép, nem tud hátralévő távolságot kalkulálni (csak átlagsebesség, pillanatnyi és átlag fogyasztás)
4. Álló helyzetben rádió csak bedugott, elfordított indítókulccsal és becsukott ajtóval élvezhető, mert ha kinyitom az ajtót, csipog a figyelmeztető hang, ha kiveszem a kulcsot, elhallgat a hang a rádióval együtt.
5. Ugyanezen logikától vezérelve, ha kiveszem a kulcsot, már nem húzható fel a lentfelejtett elektromos ablak sem.
6. Szűk csomagtartó nyílás (4 ajtós), ráadásul a zsanér nagyon belóg lecsukódáskor.
7. Nem tudom mi az oka, de tankoláskor nehéz megtalálni a töltőpisztoly megfelelő pozícióját, hogy ne kapcsoljon le minduntalan. Ezt az elmúlt 3 év alatt nem sikerült kitapasztalni.
8. 130-km/h tól nagyon zajos a motor.
9. Idétlen üléstámla állító, egy mindkét irányba racsnizó karral kell sz*rakodni. Ha hosszabb dolgot kell vinnem, az anyós ülést egy örökkévalóság ledönteni, de ez mind semmi, mert a végén visszafelé is el kell játszani.

Amit szeretek benne:
Ha bent ülök, nem látom a külsejét, és belül tagadhatatlanul kényelmes. Kellemes tapintású anyagok, könyöktámasz két szintű tároló rekesszel. Kellemes műszerek, bár a kijelzők eléggé szétszórtak, és legalább háromféle színárnyalatban világítanak. Elég nagy ajtórekeszek, megfelelő méretű kesztyűtartó plusz 2 tároló rekesz a műszerfalon.
Pörgős alulról is jól húzó huszáros motor.
Könnyedén lehet tartani vele a 160-as utazót akár emelkedőn is (1 személlyel). Végsebességét csak egyszer próbáltam, az óra 195-öt mutatott. Inkább városban élvezetes vezetni, mert autópályán már zajossá válik.
Még semmilyen műszaki gond nem volt vele az izzó és kötelező szervizek előírt cseréjén kívül. Két szervizperiódus között nincs mérhető olajfogyás (15000 km). Nincs garázsban, de a legnagyobb hidegben (-20) is pöccre indul.

Összegzés:
Így 140 ezer után még mindig egészben van. A kapcsolóktól kezdve a futóműig minden úgy működik rajta, mint újkorában. Érzésre még legakább ennyit el lehet vele menni. A fogyasztása szerintem sok, pedig nem ütöm vágom. A környezetemben más azonos kategóriájú konkurensek legalább 1 literrel kevesebbet kérnek (Focus, Megane, Astra) Belül egy-két dolog zörög, pl: anyósülés (ha nem ülnek benne), napellenző, kesztyűtartó ajtaja. A bőrkormány már fényesre kopott.

Akinek tetszik a "bamba" elől és hátulnézet, annak őszintén ajánlom. Ha saját autót vennék, azért Focust, vagy Octaviat választanék, vagy talán a Dacia Logan MCV-t?

Hibalista

- Rendszámtábla világítás izzója
- Első fényszóró izzók

Ide hordtam szervizbe

Emil-Frey Mogyoródi út.
Korrekt kötelező szervizek, üvegfalon keresztül nézhettem, ahogy csinálják: alaposan, körültekintően!
Csak az időpont egyeztetéssel volt néha probléma.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Megane kombi Következő autója? A flottaszerződés miatt megint Toyota úgy 100e km mulva
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)