A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.4 VVTi 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

"Haladjunk kérem, nincs itt semmi látnivaló!"

Szöveges ítélet

Előrebocsájtom, hogy igazán húsbavágó tapasztalataim nincsenek még, hisz nagyon rövid ideje van a családnál a kocsi. Az eddigieket tudom csak megosztani.

Hát úgy kezdődött, mint minden: megláttam.
Márkakereskedés 4es "fő"út mellett, használtkocsi parkoló.
Megtetszett. Személykocsit vadásztunk már egy ideje. Januárban sajna egy bolgár kamionos lekukázta a családi Citroen Xsara Picassonkat az M0-áson. /Igen, igen, én voltam az egyik, aki miatt január 6-án álltatok végig a nulláson egész az m5-ig! Köszi, anyám jól van! :)/
Szóval picasso: C vágány, kellene valami helyette. De mi?? (A citroennel egyébkét, és főleg a picassoval én személy szerint, de a család is, messzemenőkig meg voltunk elégedve. Tőlem fikázhatják, de szerintem a maga kategóriájában világbajnok a picasso!) Több esélyes volt a dolog, de mivel lét csak 8 hónappal később virított a biztosító, ezért nem voltunk kellően komolyak.
Aztán jött a Corolla. Előtte nem gondolkodtunk Toyotában, de ez felkeltette a fantáziánk. Kívül belül tipp-topp volt, semmi száradt kutyanyál vagy zsírkrétanyom, hátul szinte érintetlen.
Viszont bagóztak benne, ami a kárpiton nem, de a beltér "illatán" érződött, pláne az én leszokott bagós orromnak! (És megint igen, én vagyok az egyik fehér holló, aki TÉNYLEG leszokott!!!) Pozitív, hogy nem titkolta a kereskedősrác. Mondjuk nehéz is lett volna.
Műszakilag a kocsi baba, motor tetején enni lehetne, rozsda nuku, stb... Próbaút: baba! Csütörtökön lesekedés, hümmögés, "Mennyit engecc a feléből?"-özés "még a saját anyámnak se"-zés. Pénteken vétel. Hát nem sokat engedett! De így utólag nem szívom a fogam miatta.

Azóta hajtom, pontosabban öcsém hajtja, én meg csak terelgetem. Kicsit nehezebb a lába a gyereknek a kelleténél. Meg a feje is.
Az egynégy benzin meglepően jól húz, bár azért kicsit pörgetni kell. Végsebesség is épp elég. Csodálkoztam, de tényleg nem tartom kizártnak a 97 lovas névleges teljesítményt ettől a kis benzinestől.
Váltó álomszerű, gyakorlatilag szippantja magába a fokozatot. Meglepő, hogy 100000km után is ilyen. De úgy néz ki, csak nekem. Tapasztalt toyotásokban fel sem merül, hogy ez másképp is lehet. Mint más kocsiban az új, itt szinte csak a váltókar kuliszáin lehet észrevenni, hogy van már azért benne.
Menetzaj: no igen: Ebből csak a menetet érzi az ember, zaj nem nagyon van, legfeljebb 150 körül, de ezt ugye én nem tudom, mert hazánkban ez nem megengedett sebesség. De tényleg: nagyon csendes! Motorzaj úgy, mint a futómű zaja!
Apropó futómű: Valahogy ezt is eltalálták! A picasso kimondottan kényelmes volt, mint egy dzsunka a kellemes esti szellőben, úgy siklott, de a Corolla is kiváló! Egyedül ugyan kicsit kemény, de az hülyeség, hogy elpattogna az útról, meg hogy elhajtja a vesekövet! Kimondottan azt hozza, amit elvár tőle az ember.
Fogyaszásával meg vagyok elégedve, átlagosan, többnyire inkább vidéken használva 6.2-6.3 körül tartható, de gyilkolva sem tudtam 6.5 fölé vinni. Autópályán huzamosan haladva viszont sikerült 5.3-at kihozni a közlekedés biztonságát még nem veszélyeztetve! De a 6.2 átlagban szerintem reális és egyáltalán nem rossz.
Szervíztapasztalat még nincs. Az előző tulaj onnan vette újonnan, ahonnan én használtan, oda is hordta a szervvízkönyv szerint és a szerelők szerint is szervízre. A szokásoson kívül nem nagyon volt rajta cseréve semmi. Olaj, fék, fékolaj stb...

Összességében a "nagyon egybenvan" érzetét kelti mindenkiben a nem is olyan kis sedan. Kényelmes, gazdaságos, megbízható. A manu klíma elég, a teljesítményen se nagyon venni észre, hogy "megy". A gyári kazis rádió kicsit vicces még 2003-ból is, de én amúgy sem vagyok nagy zenebuzi. Kikapcsolva mindent pedig megnyugatató hallani, hogy nem hallani semmit!
Igaz! Valóban nem egy úttörő a dizájnban, de minden ott van, ahol kell, és teszi, amit kell. Magam részéről szeretem, ha nem kell pezsgőt nyitnom minden sikerrel együtt eltöltött nap után. A corolla eddig ezt nyújtja. Átgondolt, funkcionális, és az én szememnek nem is annyira ronda.
Remélem, hogy 200000 km után is ilyen véleménnyel leszek róla.

Egy két hibapont, úgyis az érdekel mindenkit:
1. Fenyőzöldmetál: Ez még nem volna baj, kedvenc színem, de a por, mocsok, egyéb nagyon meglátszik rajta sajna, mint minden sötét kocsin.
2. Fejteret kicsit kicsillem. A hiba az én készülékemben is lehet: Renault Mastert hajtottam az utóbbi időben.
3. az elektromos ablak kezelőgombjai könyékmagasságban vannak a sofőrajtóban, kényelmetlen visszafelé kapirgálni. Megszokható.
3. Csomagtérajtó kívülről csak kulccsal nyitható. Nem is értem!?!?! Azt meg végképp, hogy az újakon is csak így! Ez azért nálam elég nagy árnyékravetődés a Toyota részéről! Fel is emlegetem néha a yokohamai keresztanyját a tervezőknek!
4. A pedálok elrendezése kicsit közelre sikeredett. Nem veszélyes, csak szokni kell. Persze lehet, hogy nem az én balettáncosi 44-es ganajtaposómra tervezték. Hát Istenem...! De tudjátok mit mondanak a nagy lábúakról...!
5. Nagyapám nem boldogul a névvel; úgyhogy nála már csak "totoja" a lelkem!

Hibalista

- Jobb oldali helyzetjelző kiégett. Valamikor... Januárig cserélve lesz, akkor műszakizik.
-

Ide hordtam szervizbe

Még nem vittem, tekintve, hogy nincs 2 hónapja nálam. De a szolnoki Kormos testvérek keze alatt fog vizsgára felkészülni.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? xsara picasso Következő autója? Toyota Prius
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)