Ez is kivisz a világból
Szöveges ítélet
Csodák nincsenek, ez a motor hangyányit kicsi bele, a mozgatáshoz 4 fővel kell a benzin, és akkor nem vidéki 7.5l, általában persze nem úgy használom, pesten is inkább 9+. A szabályos közlekedéshez bőven elég, ha kell még dinamikus is tud lenni, hála a fordulatszámtartománynak, meg a rövid áttételeknek. A gyári gumik nem kopnak, de legalább nem is tapadnak, már nedves úton is hazárdjáték, pedig vaskos márkanév áll mögötte. Váltója recseg-ropog (komolyan mint a kétütemű wareszek) azt hittem nem bír ki ennyit se, mert 4-5 fokozatokat újan nem kéne megreccsenteni, 1-2-R-t elfogadom. Talán a friss olaj... Tompított fény optikája valóban nem jó. Van egy-két kósza fénycsóva vagy visszatükröződés is ami főleg a kamion/buszsofőröket irritálja fényszóróállástól függetlenül. A-oszlop néha komplett mellékutakat takar ki, most már értem miért állnak a kamionosok 90 fokos szögben a kereszteződésben,de meg lehet nézni a törésteszten, hogy megroppan-e. (Nem.) Nagyon jóindulatú futóműve van dacára a torziós hátsó hídnak, nemigazán dobálja el a hátulját még üresen sem.
Az előzőhöz képest sokat hangoltak a rezonanciákon (motor-futómű-szélzaj) de még van mit, szerncsére kellően hangos a rádió. Ezen már nem vakít el a saját motorháztetőm. De lenyugvó napnál túrót sem látok a km-órából, vagy éjjel vakít meg ha fényesebbre veszem. Inkább ne is lássam. Elég nagy csomagtér (tálca alá is benézni!). Tolatóradar nem árt bele, de mindig több hely van mögötte mint gondolnám. Mindig sokallom az árat amit egy új corolláért kérnek, de kevesebb, mint egy év alatt 60E km futás ennyi hibával.(ne feledjük ezt Töröko.-ban szerelik)..az előzővel több mint 120E km..és persze sokat számít a jó szervíz (ha a veszprémi sem vált volna be a következő kaposvár lett volna, ami nem két km) beszéljenek helyettem a számok.
90E km
A váltó nem javult (igaz nem is romlott).
Még egy égő sem égett ki.
110e
Fékbetétek talán 120E-nél cserélve. Fogyasztás levihető 7l alá, most 6.5 körül van országúton. A ködlámpákat is sikerült beállítani (gyárilag nem láttam a fényét, ami nem csoda, hiszen a legalsó állásban volt), a műszerfal izzói hullanak mint a legyek. A futómű a gyári értékeket hozza (pedig Mo.-n használom). A váltóval nem vagyok kibékülve, már nem is zavar ha váltáskor reccsen, tapasztaltabb emberkék azt mondják ennél rosszabb "állapotú" sem ritka. Laikusként a páros fokozatok szinkronja lassan elmegy az örök vadászmezőkre.
120 000km elöl-hátul fékbetétcsere
Hibalista
- Még semmi. Csak olajcsere.meg a két remek h7 halogen,amit egyébként Mo.-n gyártanak.
Ide hordtam szervizbe
Veszprém, korrekt ár korrekt kiszolgálás tartják az időpontokat, és nem két hét a fékbetétcsere sem. Előző autómat is hozzájuk vittem több szerencsétlen próbálkozás után. Én abszolút elégedett vagyok velük.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | corolla | Következő autója? | mindegy csak ne hulljon szét 5 év alatt |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
