A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,4 D-4D MMT Wagon 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Észszerű melós

Szöveges ítélet

Egyszerű dizájn, semmi csicsa. Kényelmes. Négy felnőtt nagyon kényelmesen ül benne plussz a kombiba még rengeteg cucc fér és a telepakolás sem változtat a fogyasztáson. Csak városban 6,5, országúton akár 5 liter. Kicsit lágy a futómű, de egy 90 lóerős (igaz, közel 200 Nm-es) kombihoz pont jó. Egy csomó pesti útegyenetlenségen úgy megy át, hogy észre sem venni. A kis dízel motor meglepően csendes, tud haladni is, csak nem szabad a turbónyomást nagyon elengedni. Persze versenyautó sosem lesz belőle de hétköznapi, ésszerű munkakocsinak remek!

55.000 km-nél elfáradt a robotváltó. Garanciában cserélték. Ez jó is, mert a javítás 650.000 Ft lett volna. Úgy kezdődött, hogy csúszott a kuplung. Aztán egyre többször volt, hogy nem volt hajlandó sebességet váltani. Üresbe tette magát és kigyulladt a szervízlámpa. Gyújtás le, kulcs ki, 10 másodperc várakozás, újraindítás. A vége felé akár 2-szer, 3-szor. Kicserélték a kuplung mechanikát, a kuplung tárcsát, az elektronikát. Másfél nap alatt megvolt. A csere után (állítólag a továbbfejlesztett váltó került bele) sokkal lágyabban váltott. Egy barátom ugyanilyen váltója is tönkre ment 50.000 körül. Azt is gariban cserélték. Szerintem típushiba, csak nem hívták vissza, megpróbálják kibekkelni a garanciális időt.

Apró tervezési figyelmetlenség, hogy a műszerfal világítást csak a kilométer számláló gombjának nyomkodásával lehet állítani, ami kicsit körülményes, mert a kormány mögött van. Ráadásul csak a fő műszer egységet állítja, a többi fényerejét nem. A váltót burkoló krómozott borítás kellemetlenül tud csillogni magasabb napállások idején.

Hibalista

- MMT (gari)
- eleinte a műszerfal izzók

Ide hordtam szervizbe

Toyota Super - Bp IV. Váci út

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Volvo 940 SE Következő autója? bármi 1,5 millióért
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)