Er?s és h?séges társ!
Szöveges ítélet
Imádom. Nagyon jó autó, szerintem a kategóriájában a legjobb. 3.660.000 Ft volt, ennyiért jobbat nem lehet venni. Volt már több Opelem, de azok nullák egy Toyotához. És 3.900.000 volt az 1,4-es Astra, ami gyenge volt minden téren, mint a harmat és cserben is hagyott többször. Motorikusan olyan, hogy a VTI Civic-en kívül bármilyen 1,6-ossal ki merek állni. (Mert gy?zök.) Még az új 1,8as Vectra, meg 1,9 PDTDI VW sem ellenfél. Tény, hogy nem er?s 4000 alatt, de ezért szeretem. Ett?l japán. Nekem ne is menjen ez alatt. 4000 felett húz ezerrel. Nálam volt 5 L-es fogyasztás is, meg 18-as is. Igaz akkor leszabályzásig padlógázon gyorsulgattam vele. Ha tolom neki, tényleg zabál. De tudjuk, hogy sz@rból nincs kajak. Az Opel nem zabált, de nem is ment. Nekem menjen ez a lényeg. A m?szerfal világítás szerintem meg teljesen korrekt. 2 évente 1x állítom úgy is. A fék király. A gyári Bridgestone gumi trágya viszont. Felúszik hamar, meg kopik. Szerintem a HIFIje is korrekt. Kevés kocsiban van gyárilag ilyen jó HIFI.
TODAY TOMORROW TOYOTA!!!
Hibalista
- Gyárilag a riasztó motorházban található érzékel?je rossz volt. Persze garban kicserélték azonnal.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 38000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra 1,4 16V (=kevés LE) | Következő autója? | Avensis vagy Lexus IS 2000 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
