Emlékezni fogok rá, pedig semmi extra
Szöveges ítélet
Ez a sokadik új autóm. Eddig a vezetési élmény és a forma/anyag volt a meghatározó. Aztán valahogy becsúszott ez. Eleinte nem nőtt a szívemhez, aztán 70-80e km körül az ismerősök elkezdtek panaszkodni az autóikra. Akkor már tudtam, mit szeretek benne. Van autód és nincs sok plusz gondod. Ez nem rossz párosítás. Kár, hogy a legenda befejeződött, a Toyota őrültek szerint. Igaz, az Auris engem sem győzött meg.
Hibalista
- 25-28e km között elkezdett nyikorogni a műszerfal. Melegben kevésbé. Ördögi, magyarázat nincs, a szerviz nem hallott egészen addig semmit, amíg a garancia le nem járt :-)
-
- Baloldali tompított kb. 8x lett cserélve. Gondolom, konstrukciós hiba. Érzésem szerint túlmelegszik a lámpatest.
- A rovat szerint ezt készülök bevállalni az új autómnál is.
-
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma Buda. Kemény gyerekek. Időnként csak az egyik fékbetétet cserélik ki, de persze kettőt számláznak. Emiatt + a fenti nyikorgásos sztori miatt le is szoktam róluk.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Toyota Mayer. Ajánlották, kipróbáltam, eddig minden ok. Lehet velük kommunikálni.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Navara | Következő autója? | Fiat Bravo 1.6 Mjet |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
