Eld?lt: nincs "harakiri"
Szöveges ítélet
Az autót 2004 decemberében vettem át, így túl sok tapasztalatom nincs... A vásárlása elég gyorsan történt. (azt hiszem marketing nyelven ezt hívják impulzusvásárlásnak, de én ehhez nem értek) Tehát: barátn?mnek mentünk autót venni, a Yaris mellett döntöttünk, de csak kiváncsiságból kipróbáltam egy Corollát. Nagyon megtetszett, egy-két nap gondolkodás után megvettem.
Nem csalódtam. Pont azt kaptam, amit vártam, se többet se kevesebbet. Egy kényelmes (nagyon kényelmes), - leszámítva a középkonzolon a zöld megvilágítást - szép és mindeddig megbízható autót.
A kényelemet csak az általam ismert Toyotához hasonló kategóriákhoz tudom viszonyítani, mert azért az el?z? autómmal - Volvo - össze sem hasonlítható, viszont ugyan így nem lehet összehasonlítani a dinamikáját, a motort, a kormányt, a váltót, a futóm?vet sem, de ebben az esetben ezeket a Toyota javára! A bels? teret és a felhasznált anyagokat is nagyon eltalálták, szerintem!
Összefoglalva: élmény vezetni, élmény vele utazni!
A szervíz tapasztalat el?tt (mert sajnos volt olyan is) az értékesít?kr?l: sok gyártót végigjártam, sehol nem voltak ilyen kedvesek és felkészültek!
Tehát a szervíz: Egerben vettem az autót, de bp-en élek. Akadt egy apró probléma a hi-fi-vel (az el?z? autómat high-end termékekkel szereltem fel, így már maga a panasonic mint márka sem tetszett, és ahogy szól (borzasztó), csak sajnos integrálva van a kompjuterrel, meg túl új, hogy komolyabb átalakításokat végezzek...), így elvittem a hozzám legközelebbi Toyota márka szervízbe: Toyota Sakura. Siralmas, a szervíz vezet? egy pökhendi, nagykép? ember, akin látszik, hogy a garanciális javítások bevétele (ha már van ilyen) nem teszi érdekelté a javításban: egy napig állt az autó a szervízben, amikor kiderítették, hogy nincs semmi baja a magnónak én képzel?dök, és majd ha teljesen elromlik vigyem csak oda, ?k nem cserélik... természetesen mindezt min?síthetelenül fellegz? stílusba adta el?.
Ezután felhívtam az egri toyotát, akik - mivel ennyit utazni emiatt nem szerettem volna - javasolták a Toyota Supert, el?tte egyeztettek, és a problémát végül minden további sikerült megoldani kb. 1 óra alatt, udvariasan, (természetesen ingyen) ahogy kell.
Tehát ennyi. Sajnálattal kellett tapasztalnom, hogy a Toyotánál is lehet márkaszervíz egy olyan hely, ami egy ilyen apró probléma orvosolására sem képes! Komolyabb problémával (és ez alatt a rendszeres szervízt is értem) már biztos nem a Sakurát fogom keresni.
Remélem a továbbiakban nem lesz ilyen tapasztalatom, de ha igen megírom :-)
Hibalista
- Hifi - néha kikapcsolt
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Toyota Super
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | V40 1.6 | Következő autója? | Még nem gondolkoztam... még pár év |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
