Egyre jobban kedvelem!
Szöveges ítélet
Perverzül imádni nem tudom, de kedvelni igen, és azt egyre jobban.
Eleinte volt vele gondom, váltó nehezen kopott be, nyiszogott, viszont egyre jobban kezdem megszokni a hülyeségeit, és most már egészen szeretem, ismerem minden porcikáját! Összecsiszolódtunk. Úgy látszik ehhez legalább 2év és több mint 30000km szükséges!
Szóval a rossz tulajdonságai: nyiszog(szar magyar utak), dárga a szervíz, alig lehet elérni a kormányt, olyan magasan ülönk, mindíg a leglehetetlenebb dolgok mennek tönkre benne(CD, fedélzeti computer, kipufogó), rövid az üléspad, a végsebességét alíg lehet elérni és pályán sokat eszik(130nál 9-10liter) 15000km-ként kell szervízeltetni, annyi van belőle mint a nyüh és nagyon gagyi a zene benne.
És akkor a jó tulajdonságai: 110 lóhoz képest erős(a kis súlya miatt) és jól megy, bár 3000res fordulat alatt elég lomha, jó hangja van, veri a papírformákat (jobban gyorsul mint a gyári adat, jobban fogyaszt mint a gyári adat-kivéve pályán. A gyárilag megadott táv egy tankból 680km, én most mentem vele 810km-t és még mindíg bírja és nem volt tojás a gázpedál alatt. Ez 6 literes átlag, bár azért inkább a 7-7,5 a jellemző rá!
Összességében jó kis kocsi, de azért be nem vizelek tőle.
Még egy 20lóerő és egy komolyabb futómű elférne benne akkor az ár/érték aránya kiváló lenne, így viszont egy kicsit kevés ez 4millióért.
Hibalista
- - Komplett kipufogórendszer csere (garanciálisan) mert a középső dobban levált valami lamella és csak egyben lehet cserélni (mázli, mertha nem gariba cserélnék, a gyári több mint 300eft).
- - Komplett CD hi-fi fedélzeti computer csere mert néha meggárgyul (szintén szerencsére gariban).
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura - szó nélkül cserélnek mindent és nem bunkóznak ha bármi gond van a kocsival, korrekt kis szervíz, csak ajánlani tudom mindenkinek (a legtöbb Toyota szervíz szarik az emberre és az autóra elküldi és hárít hogy ez nem garis javítás). Ugyanakkor a kötelező szervíz aranyárban megy (15000km-es olajcsere 29000Ft, 30000km-es olaj-légszűrő és pollencsere 43000Ft - igaz nem szar olajat kapotta kocsi, de az 1800Ft-os olajat eladják szó nélkül 5300ért. Bár a Mercedesnél ugyaezt 8500ért adják...) és a hírdetőre kiírt árak a munka végére rendszerint megdrágulnak párszáz forinttal mivel azok már "régi kiírások" szerintük és "még nem jött meg az új ártábla". Ez azért kicsinyes egy kicsit, de javításban korrektek és még a kocsi mellett is ott lehet állni ha javítják (ezt sok helyen nem lehet).
Tehát ők azok akik javítani próbálják a Toyota presztizsét hazánkban!
Ha valaki hozzájuk akar menni, azért legalább egy héttel, de van hogy kettővel is be kell előtte jelentkezni, mert fullon vannak...
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Toyota Rácz - hanyagolhatók, már azt hiszem meg is szüntek.
Toyota Monor - nem szívesen csinálnak nagyobb dolgot gariban.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Civic vti 160Le | Következő autója? | ki tudja, Subaru, Toyota, Honda, Mazda -csak japán legyen! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
