Egy kis házimunka után szerethet? és megbízható
Szöveges ítélet
Ez a 4. Corollám. Nyilván ha nem szeretném a modellt nem vettem volna megint. Ez az új Corolla egy kicsit más nekem, nem annyira japános mint a régiek voltak. Ami tradícionálisan jó azt itt is hozza:
motor - pörg?s, szépen huzatható, a többi átlag 1.6-ost simán veri (no nem szabad VTi Hondákkal versenyezni azért...). 205-öt mentem vele (nyilván itt már csal az óra), de akkor már leszabályozás jön. A hangja szép, sportos, viszont autópályán is. Kellene rá egy 6. gang mert nagyon pörög 5-ben, emiatt persze autópályán nyeli is a benzint - 9-10 liter környéke 160-as tempóval. Városban viszont 8 liternél nem nagyon fogyasztott többet, az átlag olyan 7.5 liter.
váltó - precíz, kellemesen kemény, nem nyúlós, nem lötyög?s, mindig jól találja a fokozatokat;
kormányzás - elég direkt, kicsit lehetne ütközést?l ütközésig rövidebb, de élvezetes, jó.
A bels? tér hatalmas a kategóriában, hátul is kényelmes nagyon. Ez egy SOL felszereltség? autó és ég és föld a Terrához képest belül. A terrát senkinek nem ajánlom, nagyon csúnya.
Jó az automata klíma is, nem csak "arcbafújós" hanem tényleg intelligensen változtatja a befúvási helyeket.
Variálhatósága jó, teljesen sík padló, ledöntött hátsó ülésekkel.
Na most jöjjön egy kis rossz is:
Lámpák - nem érnek túl sokat városon kívül. Én lecseréltem xenonra, így már egész jó.
Ülések - hosszú távon kényelmetlenek, pedig az oldaltartás nem rossz.
Rádió - hát az volt az els?, hogy kivágtam bel?le mint a huzat, inkább nem érdekelnek a hülye adatok a fogyasztásról, de az a rádió nagyon gagyi, most már szép hifi szól benne.
Bels? világítás - a m?szerfal gyönyör?en megvilágított fehér (nem sárgás, hanem tényleg fehér) és vörös színekben. na ehhez tették a zöld (!!!) középkonzol világítást. Ezt is kicseréltem pirosra, most már szép és összhangban van.
Kormány - ebben még nem kihúzható, mivel hosszú lábú vagyok, nehéz beállítani a jó üléspozíciót.
Csomagtartó - hát innen vettek el helyet a hátul ül?k kényelméért :o))) egy átlag hétvégi bevásárlásnál megtelik
Annak ellenére, hogy sok mindent lecseréltem benne, soha nem adnám oda egy 307-esért, Meganért vagy Astráért.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura. Nagyjából minden rendben, bár eddig még nem volt nagyszervíz. Kiderül 45.000 után.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corolla 1997 | Következő autója? | marad ez |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
