Egy Corolla sosem hagy cserben...
Szöveges ítélet
Tök jó auto! Mi szeretjük, imádjuk, vigyázunk rá. Család tag. Nagyon megbízható autonak tartjuk. Kicsivel több mint 125.000 km után semmi gond a kis váltó hibán kívűl amit garanciában megjavítottak. Azt mondták nagyon eszi a fékbetétet, ahhoz képest az elsőt 75.000 km-nél, a hátsót 100.000-nél cserélték. A gyári Brigestone gumik 60.000 km-t bírtak. Soha semmi bajunk nem volt az autoval. Sok helyre el vitt bennünket. De eggyet nem bírok: ha a sok BÉNA PÖCS nem tud vezetni és nem ért az autohoz! Az eredmény: szar az auto! Ez egy fos! Nem bírja a 160-at egyesben és nem megy fel az 50 cm-es járdapadkára 40-el és eszi az olajat. Igaz a hideg motort 5000-ig pörgetik 1-ben, 2-ben stb. stb. Ez nem igaz hogy ez egy rossz auto! Ez agy műszer és érteni kell hozzá. Falábbal T-mobilt kell vezetni. Sokszor elfelejti a sok bírka hogy miben űl! Igazán két hibát vettem észre: az első kényelmi probléma. Nem vagyok magas, de Nekem az első ülések ülőlapja rövid, hosszabb úton kicsit elfárad a lábam. Két dolgot tudni kell, az építő iparban dolgozom és horgászom is. Ehhez képest az auto kívűl belül szalon állapotban van lassan 4 évesen is. Hetente mosás, (otthon kézzel!) két hetente porszívózás és belső takarítás szintén otthon. Mert megérdemli. A benzin kúton a kútast még a közelébe sem engedem. A horgászatok alkalmával sok rossz úton megfordúlt már, de nem akadt fenn sehol. Persze figyelek is rá. Szóval sok sok helyre elvitt már minket minden gond nélkül. Sokat megy autopályán. A fogyasztás a könyv szerint,(valamit valamiért) bár a rekord 6.0 L-es átlag és a plafon 12 L (klima+dugó 42´C). A motor nem egy izmos, de hát 1.6-os. Ahhoz képest viszont jóóó! Akinek ez kevés vegyen ferrarit. Egy biztos, ha valaha le lessz cserélve, csak Toyotára! Életemben egy tv reklámnak hihetek: EGY COROLLA SOSEM HAGY CSERBEN! (egyszer megálltam az út szélén anyag cserére és megállt egy rendes autos és megkérdezte: segíthetek? A nejemmel egymásra néztünk és csak egy mosollyal azt válaszoltuk: köszönjük de nem kell hála istennek). Made in Japan
Hibalista
- A 30.000 km-es szervízen derült fény rá hogy a váltóból enyhén szivárog az olaj. a 45.000 km-es szervíznél ezt megoldották. A nyeles tengely szimering engedet. A váltón nem lehetett érezni semmit, a szivárgást is csak a szervízben vették észre. Tökéletesen megjavították. Igaz 3 napig nem volt autonk, de csere autonak kaptunk egy Yaris II-t. (1.0 VVTi 69 LE!!!) a technika csodája, a városban mindenhol első voltam vele. Autopálya 150 km/h max. Nem semmi de ez egy másik sztori. Ezen kívűl a csomag tér ajtó (kombi) támasztó kis teleszkópok elfáradtak. Kicserélték gariba.
- Semmi más.
Ide hordtam szervizbe
Emil Frey autocentrum. (ott vettük) Korrektek, rendesek bár egy kicsit drágák. Kicsit lankadt az ügyfél iránti érdekeltség a garancia lejárta után. Jól képzett szakemberek, korrekt ügyfél tájékoztatás.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Toyota Miskolc. 2 vagy 3 alkalommal itt volt szervízben. Ők is korrektek és rendkívűl udvariasak még a garanciális idő után is. Talán képzetlenebbek a szerelők mint Budapesten (mint sok más szakmában) de nem számottevően. Soha nem volt semmi gondunk a szolgáltatásukkal. Olcsóbbak mint a fővárosban.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 125000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ford sierra | Következő autója? | Today, Tomorrow, Toyota |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
