Egy 10 évesen új autó!
Szöveges ítélet
365.000 kilométert tettünk imádott, benzines, 1.6-os Golf II.-nkbe.
2006-ban, a Pryma szervizben, lebeszéltek a Golf IV.-ről (hálistennek), és rábeszéltek az általunk totál-ismeretlen 1.4-es, benzines Corollára.
Meglehetősen pesszimistán utolsó autónknak vettük 4 milláért (alufelni, bőrkormány, digit-klíma), és elképesztően beleszerettünk.
Kizárólag városban használjuk, rövidtávra, így télen megeszi a 10 litert, nyáron is a 9 litert.
Egy pécsi úton 6 liter alatt volt az átlagfogyasztása.
VISZONT! Gyakorlatilag csak a benzint töltjük bele!
Még a gyári, Delphi akku is a 10. telét taposta végig,igaz, hogy vagy 6 éve rendszeresen karbantartom egy CTEK akkutöltővel. (Egy bika-kábel azért van az autóban!)
4 évig évente szervizeltem, utána csak 2 évente vizsgáztattam.
Csak példaként: a 8. éves vizsga 23.000 Ft.-ba fájt, + a csodás, japán ENEOS olajra nem sajnáltam a 10 lepedőt.
A karosszéria, alváz hibátlan, lewaxolva (kötelező tél előtt!) olyan mint újkorában. Lépten-nyomon meg akarja venni valaki, de mi a francnak adjuk el 1.5 millióért, mikor olyan, mint újkorában?!
Tudom, nem hajtottuk szét az évi 4-5.000 kilométerrel, és kettesben lustább, mint a Golf II. volt, de csodás érzés, hogy csak bele kell ülni, és MINDIG megy. Ennyi kell nekünk.
Hibalista
- Első-hátső fékbetétek, (cca 2x12.000 Ft.) - Első féktárcsa (14.000 körül) - Egy féklámpa és egy reflektor-égő kipukkadt. Magam cseréltem.
Ide hordtam szervizbe
Pryma Autócentrum (BOSCH Szerviz) 1015 Budapest, Hattyú u. 1.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf II. 1.6 benzines | Következő autója? | Corolla |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.8/10) |
