Cserbenhagyott a kissé kényelmetlen utitárs
Szöveges ítélet
Rossz tulajdonságok : Tropára ment váltó, primitív, pontatlan fedélzeti "computer",
nehézkesen kezelhető műszerfal világítás szabályozó, kivilágítatlan tükörállítás szabályozó kapcsolók, túlságosan vastag (balesetveszélyes !) "A" oszlopok, hosszú úton kissé kényelmetlen első és nagyon kényelmetlen hátsó ülések, kellemetlen műszálas anyagú "izzasztó" üléskárpitok. Új autóként vásároltam, sajnos csak felszereltségi szinteket lehetett választani, konkrét opciós tételeket (pl. gerinctámasz, xenon stb. ) nem lehetett rendelni. A szervizperiódus (15000 km -enként ) túlságosan sűrű. A Toyota által ajánlott növelt fényerejű "Optibright" izzók nagyon rövid élettartamúak, drágák, de hatásos erősségűek
A csomagtér rolón nincsen fogantyú.
Jó tulajdonságok : gazdaságosság, dinamikus motor, aránylag gazdag felszereltség.
Hibalista
- 171000 km-nél a váltóban eltörött egy csapágy, a javítási árajánlat (márkaszerviz) 615.000 (!) Ft-ról szólt. Nem javíttattam meg. Ez a két szám jelentősen lerontotta a korábban általam is kiválónak ítélt megbízhatóságot továbbá a márkaszervizről alkotott véleményemet.
- A normál, kötelező szervizeken kívül :
- kb 75000 km -nél e-h fékbetét csere, 150000 km-nél e-h fékbetét csere és első féktárcsa csere
Ide hordtam szervizbe
Toyota Strasszer Székesfehérvár
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 171000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | corolla terra 1.4 vvti -2002ig | Következő autója? | Avensis 1.8 Valvematic |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
