A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.4 D-4D M-MT Luna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cimbi, a megbízható társ

Szöveges ítélet

Kezdem a rosszal: a kereskedő (Toyota KOTO, Kaposvár) azt mondta, hogy a hitel lezárásának díja cirka 30-50 eFt. Ehhez képest a 167 eFt több volt, mint sok. Mindegy, mert utólag már nem tudok sokat tenni, és ki sem lehet deríteni, hogy vajon a kereskedő volt-e béna, vagy a bank nem tájékoztatta megfelelően őt. [frissítve] Az ítélet írása óta annyi negatív tapasztalatom volt a Budapest Bankkal, hogy biztos vagyok benne, hogy ők fütyültek a kereskedő pontos tájékoztatására.
A lényeg azonban messzemenőkig feledteti mindezt: hihetetlen pontos, készséges, udvarias kiszolgálás, és nem csak addig, amíg megvettem az autót. Volt tesztvezetés, és hosszan sorolhatnám mi minden tetszett a kereskedő részéről. Pontosan az ellentettje a pécsi Troskának. Kaposvárra fogok menni szervizbe is, az biztos.

Az autóról:
Semleges érzések, nem sok dögösség (irigykedni tudok azért ma is egy VW műszerfalra), de a leghűségesebb, és legmegbízhatóbb társ. Mindenkinek tetszik. Mos, főz, takarít, szótlanul. :-) Néma csend az utastérben, hihetetlen finom kezelés, finom érintésű anyagok. Nem kicsi emelkedőn aláztam le csúnyán egy Renault Laguna-t. :-) A középkonzol zöld lámpáit le fogom cserélni pirosra, az lesz csak az egyedi. :-) A hifit egy laza mozdulattal elintéztem: vettem két SOL ajtóháromszöget belülre (10 eFt), amibe bele lehet tenni a magashangszórót, ebbe beletettem két finom sugárzót (8 eFt), és máris tökéletes. A mélyláda csak azért került pluszban bele, mert már megvolt, és nem akartam eladni. Még így is belefértünk négyen, + négy utazótáska a csomiba. [frissítve] Nemrég rendeltem bele egy kis CD-tár emuláló dobozkát, melybe pendrive-ot lehet dugni. Most már mp3-at is tudok így hallgatni, javaslom bárkinek: http://www.xcarlink.hu

Az M-MT váltó szokást igényel, a sport gombot elég hülye helyre tették, ezért nem azt használom, hanem - ha a szükség úgy kívánja - áttolom manuálba, és hajrá. Egyébként kiváló, nem bántam meg.

A motor észveszejtő, 2000 felett harap, és nem áll meg 160-ig. Onnan már halál tovább gyorsulni, de az már egyébként is a kínzás kategóriája. 130-ig nagyon halk is.

Az úttartás kiváló, a futómű kényelmes, de elég feszes is, egyszóval bárkinek kérdés nélkül javaslom!

Hibalista

- - A középső műszerfalon, a rádió mellett volt egy kis rés (3 mm-es). Szétszedték a szervizben is, szétszedték akkor is, amikor a mélyládát kötötték be, mégsem jöttek rá mitől áll el. Meguntam, szétszedtem én is, aztán faragtam egy kicsit belül a hanyagul leszabott műanyagokon, most már csak 1 mm-es a rés. :-) Egye fene, elviselhető.
- - Párszáz km után a hátramenetet az M-MT váltó csak nagyobb reccsenés kíséretében volt hajlandó bevenni. A kaposvári szervizben szétszedték, bámulták egy ideig (mivel a központi adatbázisban utalás sem volt ilyen hibára, és a fedélzeti számítógép sem panaszkodott semmire), majd a kuplung kiemelő motor pozícióján állítottak egy centit (ez olyan megoldás, hogy állítható). A szélső helyzetből a középsőbe került így ez a kis elektromotor. Gyanítom, így kellett volna eredetileg összetenni, dehát nem tudom fejbekólintani a lüke részeg angol összeszerelőmunkást... :-)
-
- (...egy év múlva...)
-
- Lassan a 30 ezer km-hez közeledek, az égvilágon semmi baja. Egyre jobban és jobban szeretem. [frissítve] Eddig nem voltam megelégedve a fogyasztással, de úgy tűnik mintha most elkezdett volna csökkenni. Pár napja volt a 30 ezres szervíz, szóval türelem. ;-)
-
- (2009. április)
-
- 45 ezres szervizen vagyok túl, és...
-
- - Le kellett cserélni az első féktárcsákat, mert több milliméteres peremük volt már. Nem, nem őrült módjára vezetek. Döbbenet. Ezek szerint már nem csak a gyökér európai autógyártók tesznek ilyen szutyok élettartamú vackokat az autóikba. És a szakszervizek álláspontja egyöntetűen az, hogy a környezetvédelem miatt kellett megváltoztatni az anyagösszetételt, ezért kopik el ilyen hamar... persze... kapják be, bíróságra nem megyek, úgyis az ő szakvéleményük lenne a mérvadó, időm sincs rá, vettem két Brembo tárcsát, azokkal majd nem lesz baj.
- - Lekopott a kézifékkar (műanyag) gombjáról a krómozás. Garanciában cserélték az egész kézifékkart. LOL.
- - Első fékbetéteket cseréltem rajta. Nabumm, teljesen normál. Kábé ennyit kell hogy kibírjon.
- - A hátsó is nyikorogni kezdett (a kopásjelző vas jelzett) na ez már nem tetszett, a hátsóknak ugyanis illik ennél sokkal többet bírnia. Cserekor derült ki, hogy a fék egyik dugattyújába nem toltak gyártáskor elég kenőanyagot, ezért az egyik oldalon, az egyik pofa totál elkopott, a másik meg egyáltalán nem. A másik oldalon mindkét pofa félig kopott csak. Hurrá. Ledobtam az összeset, meg lett kenve szépen, kapott jó minőségű új betéteket, és csókolom. Csak annyi baxxa a csőrömet, hogy elment volna még ez sokáig, ha... de nem panaszkodok, nem volt drága.
-
- Ezen kívül semmi, ezeknél nagyobb bajom soha ne legyen, továbbra is javaslom bárkinek.

Ide hordtam szervizbe

Toyota KOTO, Kaposvár
Korrektek, de nagyon!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Almera 1.4 Következő autója? Toyota, vagy Lexus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)