A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.4 HB 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Barátságos műszer

Szöveges ítélet

Elérkeztünk a 15e kilóméterhez az uj járgánnyal szóval úgyéreztem megérett egy itélet. A vásárlás előtt sok sok itéletet olvastam itt és nekem is sokat segített. Sok keresgélés után egy kereskedésben találtam rá egy megkímélt darabra, és íme:

A motor: Kitűnő japán műszer ( japán összeszerelés ), a 98 paci legtöbbször elég ha ügyesen kapcsolgat az ember, bár sokszor kell pörgetni ha haladni akarunk. A gáz reakcióidejével nem vagyok teljesen elégedett. Gázadáskor, induláskor 1mp késéssel reagál, hidegen váltáskor felbőg. Ez városban elég idegesítő. Ez csak nekem van? Vagy a tipus tulajdonsága? Pályán 120 ről 4 személlyel már nem nagyon ugrál, de hát 1.4...ezt tudtuk. Eddig a kötelezőn kívül semmit nem kellett javítani, de hát 15 ezer alatt ez nem nagy szó.

Vezetési élmény: A váltó kitűnő, (bár még nem szinkronizált, néha a hátramenetet nehezen veszi ) gyorsan és pontosan lehet kapcsolgatni. A kormányzás útfekés profi, jó gumikkal elég komoly kanyarokat lehet neki adni, nem pattog, nem dobálja a seggét. Ha az ember ügyesen kapcsol, nagyon dinamikusan és élvezetesen lehet vele autózni.

Belső, kényelem: A belső nagyon egyben van. Szép igényes anyagok., szép vonalak, precíz összeszerelés, semmi nem nyikorog, a motor alig hallatszik be. A gyári hang elég szegényke volt, de mivel a hifi és a computer kifejző egy és ugyanaz, nem volt szívem lecserélni a fejegységet, ezért csak egy hertz első hangszóró szettet kapott a gyári cd-s cucc. Az ajtót eléggé le kellett szigetelni, de most már nagyon szépen szól cd ről, a rádióról még mindig gyenge. Az ülés nagyon jól tart, kényelmes is 300-400 km vezetés meg sem kottyan. Örültem hogy állítható az ülés magassága ( 180cm vagyok ) de sajnos az ülés leengedésével egyre jobban hátra is dönti az ölőfelületet és városban nagyon kényelmetlen a kuplungolás. Ezést inkább magasan ülök  Hátul kategóriájához képest bőven elég hely van, és szépen összenyitható a csomagtartóval ( síkban ), azért praktikus is ha kell.


Költségek: A fogyasztást egy kicsit sokallom, számított értékeim: Város: 7, pálya 140-150-el 8-8,5, országút 100-al 6,5. Vegyes átlag: 7 - 7,5. 360 as benzinárnál kicsit húzós. A szerviz olajjal ( castrol ) szűrőkkel, gyertyákkal, átvizsgálással 27e volt, szerintem nagon barátni persze nem márkaszervíz. Mivel a 15ezret 4-5 hónap alatt tettem meg utólag lehet dízelt vennék, a 2 literes nem is magasnyomású , és állítolag meg se kottyan neki a kaszni, nagyon keveset eszik.


Összegezve: Imádom!! 1,4 millióért nem hiszem hogy kaphattam volna jobb autót. Percíz japán műszer, de már európai piacra készült, kényelmes, dinamikus, igényes, és már külsőre is nagyon kis pofás. Nem egy csajozós autó, de bárkivel beszélek és megemlítem hogy corollát vettem jó érzés hogy a válasz 100%ban a következők egyike: Azok baromi jók! Az az autó örök élet! Abba csak benzint raksz majd és kimegy a világból! Az az első vagány corolla.
Rövidtávon igazolta, remélem ez igy is marad. Egy taxissal beszélgettem azt mondta az övé 360nál jár és eddig kötelezőre vitte csak illetve az önindítő szénkeféje egyszer elkopott. ( taxi, sokat indul ) Ilyet más autóról ritkán hall az ember.

Mindenkinek ajánlani tudom, remek választás, remélhetőleg az idő csak engem igazol majd. 30ezernél folytatás.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

ismerős márkaszervízes - otthoni műhely

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Yaris Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)