A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,4 D4D Luna 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bálnaének

Szöveges ítélet

A gépkocsit 2007. májusában vettem át. Tesztautó volt,850 km volt benne. Jelenleg 9300 km-nél tartok. Nekem bejön a konzervatív elegáns Sedan formája,a hamuszürke metálfényezés pedig még jobban feldobja. Az 1.4-es D4D motor kellően nyomatékos kb. 140 km/h-ig dinamikusan gyorsul, utána kissé visszafogottabbá válik,de végül is nem egy sportkocsival állunk szemben. Az autó sebességváltója nagyon eltalált megvezetésű,könnyen kezelhető. A futómű hangolását nagyon eltalálták, a 205/55 R16-os Yokohama gumikkal nagy kanyarsebesség érhető el és a rugózás is kellemes. A hangszigetelése az autónak nagyon jó : a diesel motor hangja szinte észlelhetetlen és a szélzaj is csak
150 km/h körül érzékelhető.A manuális klíma nagyon hatékony könnyen kezelhető és a 6 hangszórós hifi is szépen szól.
Rendkívül kényelmesek az ülések deréktámasz nélkül is,de ez a Toyotánál már hagyomány.
Néhány negatívum,hogy teljes legyen a kép:
Az első ülések háttámlája nincs teljesen végig kárpitozva (Lunánál ) az alsó 1/4 egy fekete filcszerű anyag van ami nekem már nagyon bolyhozódik mivel hátul kisgyermek ül és a lába pont ahhoz ér. Ebben a kategóriában ezt már meg kellene oldani.. Folyamatosan előforduló probléma,hogy általában fékrendszer hideg állapotánál tolatás,kanyarodás közben történő fékezésnél a hátsó tárcsafékek felől erős nyikorgó hang hallatszik.A fékek felmelegedését követően a hang megszűnik.
Háromszor voltam a Toyota Sakuránál ahol nagyon kézségesek voltak és a fékbetétek csiszolásával ill. a kéziféknél történő állítással próbálták megoldani a problémát de a nyikorgás nem szűnt meg. Tudomásomra jutott,hogy az Aurisoknál is előfordult
már a probléma és a szervizekben kicserélték a fékbetéteket.
Remélhetően ez megoldja nálam is a problémát.
Ezzel együtt az új Corollát nagyon precízen összeszerelt (japán gyártás) kiváló minőségű autónak tartom bárkinek szívesen ajánlom,dieselmotorral pedig különösen.

Hibalista

- A hátsó tárcsafékek erősen nyikorognak. Elsősorban a fékrendszer hideg állapotánál tolatás,kanyarodás közben történő fékezésnél.
-

Ide hordtam szervizbe

Toyota Sakura.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 850
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Lacetti Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)