Az üvöltő farkas ( persze konzervatívan öltöztetve )
Szöveges ítélet
Mit is mondjak, kezdeném azokkal a dolgokkal, amik nem tetszenek benne:
- 6 sebességes válto -> lassú ( versenyezni, nem muszály vele, mert egyből ugrott pár tized s amikor 1ből kettőbe beleteszed, azután, már könnyen megy, de az 1-2 nagyon rozkós, könnyü félrepakolni ha már egy picit is srégen húzod a kart -> javaslok egy short-shiftert )
- ha 1-2 dobsz, 5800Rpm ig visszaesik a fordulat, ami ismét sok sok tized s ha netán versenyzel ( max nyitás
6200 Rpm nél kezdődik ) ehhez egy Camcont javaslok ( 500 Rpm - mel lejjebb dobja a nyitást )
- hátsó futómű gyárilag nem valami sporty, könnyen megindul a hátulja. Ehhez egy nagy TL számú felni már elég, vagy egy nyomtáv szélesítő 5-5 cm. 17 es kereke 225/40 gumikkal, akkor pakolhatod mint a gokartot :) Amúgy a gyári fut mű, sztem a Magyar utakra pont el van találva! Nem is nyúltam hozzá...
- az alkatrészek nem olcsók, viszont nem is mennek gallyra idő előtt! Hát jah fékbetétek nekem 45000 Bírtak (elől) a hátsok sztem a 80ig húzni fogják)
- ha szereted nyomni a féket, akkor ennél a kocsinál majd leszoksz róla :) erős a motorfék, meg a fék nyáron, elég gyorsba felmelegszik... de ezt egy 17" es kerékkel ellensúlyozhatod amivel jóbb lesz a hűtése a fékeknek...
- mivel pörgős a kocsi így 10 000 km után kicsi olaj utántöltés javasolt, szeretem teletudni a teknőt :) de szinte
semmi ami ment bele... kb 2 deci
- a kipörgés gátló nagyon érzékeny , ami persze kikapcsolható
Pozitív:
- amellett hogy sportos, rettentő kényelmes kocsi, jó beleülni, bedobni egybe aztán hadd szóljon.
- a biztonsági rendszerek naon hasznosak, a menet stab, nagyon kemény ( megcsűsztam esőben elég necces helyzetben, de a számgép egyenesbe hozta a verdát )
- menetzaj 0!!! láttam páran panaszkodtak hogy így úgy, de nekem semmi!
- fogyasztás, hát az elején, mikor még powerkodtam vele, 14ig is elment, ez kb 1hónap, aztán azután egészen 7,8 - 10 ig terjed, hosszútávon 140 es tempóban 8littyóból megvan, úgy hogy ezért a közkedvelt passatosokat bekóstolom néha :) persze nekik esélyük sincs :P
- sokszor az integrához hasonlítják, arra ott van a celica bunkók! nem egy kaliber a Corolla meg az Integra ( gyárilag nem....:) )
- én nem naon küldöm neki bevallom, mert nem arra vettem, csak amikor próbáltam az elején akkor láttam, hogy valójában van pár hibája, de minimális a többi kocsihoz képest!
- nálam semmi extra nem volt a motorban sem dszűrő, sem más, kihegyezett motorja van, minek belenyulna, ha gyárilag is állat?!
- csak gyári tuning cucc van rajta (TTE, TRD) dob, lámpa, fékbetét...
- én csak 98 és prémiummal hajtom, meg csak perfect olajokkal, rendszeresen eredeti alkatrészeket használtatok márkaszervízben....
Szal, mindenkinek annyit mondok, komoly kényelmes, erős, megbízható, konszolidáltabb megjelenésű jó kis kocsi ( Jah VTIket simában :) )
Remélem segített ez a pár sor valakinek, hogy miért is vegyen ilyet!....
Byz
-
Hibalista
- Jobb oldali hangszóró, km óra garis csere ( alsósor LED kiment), kűrt.
Ide hordtam szervizbe
Ausztria Szakszervíz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Corolla 1,8 DXL | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
