Az állatorvosi ló
Szöveges ítélet
2002 ben vettem az elsők között. Öröm, boldogság 1 napig. Elromlott a kormányszervó. Másodszorra sikerült a szervíznek eltalálni, hogy kormányprobléma esetén a kormányban kell keresni a hibát. Kicserélték az egész kormányoszlopot, mindeközben tömkretették a műszerfalat, és a kardánboxot.
Mindkettőt kicserélték, amitől az egész kocsi babacsörgővé változott.
Egyszer megviccelt az utólag beszerelt elektromos ablakemelő is. A szervíz hozzákötegelte az elektromos vezetéket az ajtó sorjájához. A zárlatra csak várni kellett. Ekkor fogadtam meg, hogy utólag az én autómba a szervíz semmit nem fog beszerelni.
20000 km: első féktárcsa valamiért szorul. Felszabályozták a tárcsát kicserélték a betéteket... viszonylag jónak tünt a dolog...
30000: a motor zajossá vált- szívótorokcsere ...
60000: hátsó féktárcsa fékbetét csere, első fékbetétcsere.
Ezek után mondanom sem kell az első kereket megint sikerült felforralnom. Megnéztem mi a probléma: a fékmunkahenger gumiharangja szét volt szakadva, az egész munkahenger be volt rohadva. Nekem ez feltünt, a szerelőnek nem, simán kicserélte a fékbetétet. Hála az istennek a műszaki vezető Úr belátta, hogy a hiba nem újkeletű, itt ők is hibáztak, ingyen kicserélték az alkatrészt. (Ezért nem írom le a szervíz nevét!)
65000: megkérdeztem -mi a még megengedhető mérete az első féktárcsának? Megmondták, megmértem már 1mm-rel ez alatt voltam.(Alig egy hónapja volt benne a vadi új fékbetét!) Kapóra jött a szervízakció, kicseréltettem a komplett első tárcsákat, betéteket...
A minap felkeveredtem Corolla hifisták fórumára ahhol leírták hogyan kell szétszedni a középkonzolt. Szétszedtem. Mondanom sem kell az egész műszerfal azért csörgött, mert a szervízben még a műszerfal cserénél csak úgy hanyagul kézzel belekapatták a csavarokat. Meghúztam magamnak. kiszedtem az összes szivacsot amit a műszerfalba tömtem, kocsi azóta síri csendben van. Ki lehet jelenteni a Corolla egy jó és jól megtervezett autó kib....tt sz.r magyar szervízhálózattal. A 60000-s gyertyacsere óta a kocsi kétszerindítós lett. Elsőre sose sikerült beindítanom.( Nyáron sem) Az első olajcsere óta télen nehezen indul az autó. (A angol gyári olaj jobb mint a magyar utántöltött) Még ahhoz sincs jogom, hogy tudjam milyen olajat használ a szervíz, mert a számlán csak egy kód szerepel és az, hogy olaj... A kérdésemre 3 ember 3 félét mondott.
Persze vannak bosszantó hibái: az ülés magától leereszt... eszi az izót... Apropó izzó: izócserét még maga Hudini is nehezen tudná megoldani...és hogy miért eszi az izót, a szervíz azt mondta, hogy ott csapódik ki az elektronika, vagy az elektron... már nem emlékszem.
A reklámok ellenben jók!!!
Hibalista
- Elektromos ablakemelő, szervókormány, fék, szívótorok, műszerfalvilágítás, izó a négyzeten (már volt izó ami kibírt fél évet)
Ide hordtam szervizbe
Ez most kimarad
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | Honda Civic |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
