A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.8 TS 

Az ítélet értékelése
4,0(3 db)

Aszfalttorpedó/2

Szöveges ítélet

A régi ítélet óta még beletettem 40000 Km-t az autóba. A lényeg komolyabban nem változott a régebben leírtakhoz képest, csak a bizalmam ingott meg a Toyotában. A váltót garanciában cserélték, de az új sem volt jó. Az első naptól szorult egy kicsit, de egy új valtó már csak ilyen a Toyota szerint. Ezért nem is foglalkoztak vele, én hülye meg hagytam! Harminc nappal a garancia lejárta után 40Km/h felett visszakapcsolva 2-es fokozatba szörnyű reccsenessel lehetett csak váltani. Szerelői megjegyzés: Miért kell 60-nál visszaváltani 2-es fokozatba? Erre nehéz volt kultúráltan válaszolni de megtettem. A szétszedett váltóban 235000 Ft-os kár van, amit nekem kell állnom. A váltó 26000 Km-t futott. A szerelőkkel konzultálva ilyen hibát én nem okozhattam. Egyébként több 100000 Km-t vezettem már és egy autóm váltójával sem volt gondom! Remélem más problémám nem lesz az autóval, mert egyébként szeretem. Az hogy zörög, nyekereg, rezonál a műszerfal a szerelőknek köszönhetem akik vagy 3-szor szétszedték a kormányösszekötő zörgése miatt.

2011.10. hó:
Még mindig meg van az autóm és annyira szeretem, hogy nem akarok megválni tőle. Lassan hét éves lesz, de a váltón kívül semmi komoly baja nem volt az autónak. Kisebb problámát okozott a gázbovden "kirojtosodása", amit házilag orvosoltunk.
A váltóról kiderült, hogy a Mayerék (Toyota Mayer) jól átvertek, mert a vadi új garanciális váltómat eladták valami havernak, nekem meg beraktak egy felújított szart. Szóval ennyit a márkaszervízről. Sajnos ezt ennyi idő után hivatalosan bizonyítani nem tudom, ezért nem is csináltam belőle ügyet. Egyébként beszédes, hogy a garanciális váltócserét még a szervizkönyvbe se írták be! :(
Visszatérve a lényegre, az autó szuper, megy mint a mérgezett egér a gyengülés legkisebb jele nélkül, pedig lassan 190.000 km lesz benne!
A 6 éves vizsgát 170.000km-rel csont nélkül vette. Hozzá sem kellett nyúlni!
Megjegyzem, főleg magam szerelem az autómat (olaj csre, gyergya csere, fék, stb.) másra nincs szükség. Az ékszíjat a tűzkarikát és a kerékcsapágyat cserélte szerelő.
Egy szó mint száz, nagyon pozitív tapasztalataim vannak az autóval közel a 200.000 km-hez. Mindenkinek ajánlom, aki egy sportos családi autót keres.

2016.02.28.
Mai napig megvan az autó és nagyon szeretem. Napi használatban van és még ennyi idő után is vigyort csal az arcomra, amikor vált a szelepvezérlés és "beletapadok" az ülésbe. Erővesztésnek a jelét sem érzem és nem is tapasztalom a kekeckedőkhöz viszonyítva. :)
220.000km-nél cseréltem a kuplungot 230.000-nál az egyik hátsó kerékcsapágyat, ami aránylag elég húzós tétel (80.000Ft), de ennyi km-nél már simán belefér.
Jelenleg 268.000km-nél jár az óra.
11 év és ilyen mennyiségű megtett km után egy ilyen sportmotort komolyan kihasználva ki merem jelenteni, hogy a Toyota jogosan tetszeleghet a megbízhatóság és tartósság szobraként.
Amíg nem okoz csalódást nem adom el, mert ehhez hasonló autót már nem lehet többet kapni a szigorú környezetvédelmi előírások miatt.
Igazi kuriózum azoknak akik szeretik a 8300-at pörgő, rugalmas és erős szívó motorokat.
2024.06.20.
346.000Km van már az autóban motorbontás és szinte hiba nélkül. Kopó alkatrészeket kellett csak cserélni.
2018.-ban vettem mellé egy Hyundaii30N-t és egy éve egy GR Yarist is. Felváltva használva az autókat elképesztő, hogy beülve a 20 éves Corollába nincs az az érzésem, hogy micsoda elavult autóban ülök. Nem akar szétesni, nem zörög, nyekereg csak a régi műszerfal nyöszörgés maradt meg. Biztos vicces, de a teljesítménye sem katasztrofális a közel 300 lovas turbós autókból átülve.
Szóval a mai napig szeretem és tisztelem a TS Corollát, mert ilyen megbízható autókat szerintem már soha nem fognak gyártanai. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Hibalista

- kormányösszekötő zörög garanciális csere, váltó garanciális csere, váltó ismételt javítása 235000 Ft 30 nappal a garancia után

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? corolla 1.6 xli Következő autója? valami új 200 lóerő feletti távolkeleti
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)