A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1.8 TS most már Compressor 

Az ítélet értékelése
4,3(4 db)

A TS!Ilyennek kéne lennie mindnek!

Szöveges ítélet

Amikor megvettem 20ekm volt benne és egy idősebb Úr használta aki külföldről költözött haza a Nejével és kint az erős autókhoz volt szokva ezért vette ezt a modellt.Azért adta el,mert a Neje nem vezette biztonsággal.Hát nekem is szoknom kellett az 1.6-os után.Egészen más érzés amikor 6200-tól elindul a móka és mivel ez már a ráncfelvarrott típus a futómű is sokkal jobban hozzá lett igazítva a motorerőhöz.Egyedül amivel nem voltam megelégedve az a fék volt.Most ferodo betéteket használok és meglepő módon olcsóbb mint a gyári és jobban is fog.Ezt mondjuk nem értem a toyotánál.Szinte az összes ekkora teljesítménnyel rendelkező autóban brembók dolgoznak 310-es tárcsákkal 4 dugattyúval.Na mind1.Majd idővel lecserélem egy nagyobb szettre ha ez elfárad teljesen.Szóval jó kis kocsi volt ez alapban is,de elhatároztam hogy csinálok belőle egy olyat amilyen még nincs itthon és nem feltétlenül a külsejére gondolok.Így nagyobb felnik,jó gumik egy könnyített lendkerék,futóműmódosítás,légszűrő,sperrdiffi és módosított kipufogórendszer került bele.Így már azért egészen másképp néz ki az autó.Alapból is meg lehetett lepni jóval erősebb autókat gyorsulásban,de a váltásokhoz biztos kéz kell.Sokan panaszkodnak hogy nem tudnak úgy váltani hogy a vezérlésváltás felett maradjon fordulat.Van olyan módszer ahol nem is veszed le lábad a gázról csak kinyomod a kuplungot.Igen emberek működik,de azért nem ajánlom,nem hiszem hogy jót tesz a gépnek.Inkább a váltást érdemes gyakorolni és ha az jól megy akkor rendben van minden.

2 éve Gyulavitéz ment az euroringen a totalcaros teszt alatt velem mint utassal 1 másodperces váltási hibával.Ez egy 1.30-as kör.Pár nap múlva 1.27 elejét mentem egy amatőr kupán ugyanezekkel a beállításokkal.

http://www.youtube.com/watch?v=xqDtvLa0VVQ

Sokan kérdezik miért nem type r-t vettem.Hát néha jó az 5 ajtó és nekem a TS jobban tetszik és most már jobban is megy emellett sokan alig ismerik az autót.Hallottam párszor hogy egészen jól néz ki ez az optikai tuningos corolla,meg azt hittem lenyomom ezt a kis mazsolát.Aztán amikor kiderült ennek az ellenkezője akkor mindjárt több tiszteletet kapott a gép és ezt meg is érdemli.

Ami lehetne jobb kicsit az az hogy ha nem tiltásnál váltasz akkor visszaeshet a fordulat 6000 környékére és onnan kis szünet után indul a móka megint.Ebben jobb a honda sajna az accordban,civicben és az integrában is.Mindnél 3000nyi fordulattartományt lehet használni a váltásnál ami könnyíti a sofőr dolgát,de ha tudod vezetni a TS-t akkor nem kell ilyen dolgokkal foglalkoznod.Én nagyon szeretem,ez kiderült az ítéletből is és nem tudok még olyat amire lecserélném.Persze van jobb meg gyorsabb,de ebben ez a jó,hogy nem nézed ki mit tud.Csak akkor miután bepróbáltad...

2009 elején bekerült egy TTE Compressor ami már 2000 rpm-nél tölt és már nem kell gondolkodni a váltásokon,mivel 4800-nál van a váltás és ott adja le a max nyomatékát.A fék is megoldódott a 330-as tárcsák és a 4 dugós brembó nyergek megbízhatóan dolgoznak:-)

Írhatnám milyen autónkak lehet elmenni,de hosszú lenne a lista,de olyan 260-300 paciig hajtáslánctól függően nagy meglepetést tud okozni az autó:-)

Hibalista

- Láncfeszítőt gariban cseréltek rajta.A használat miatt féltengelyek és váltóalkatrészek cseréje.

Ide hordtam szervizbe

Ricsi,Tomiék mindent tudnak ami kérdéses azt közösen Kiderítjük:-)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Corolla 1.6 SOL Következő autója? Amíg nem szerettem ki belőle marad!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)