A nagy japán kamu az igazi átverés !
Szöveges ítélet
Az egész kocsi egy nagy semfényvesztés. Úgy tervezték a kocsit, hogy mindenkinek tetszen, így borzasztó jellegtelen kívül-belül. A másik szemfényvesztés: a kocsi apszolút nem japán, televan spanyol, német, francia, meg kitudja milyen alkatrészekkel. Ja és nem a szorgos és megbízható japán kezek rakják össze, hanem mindenféle bevándorlók angliában, meg fr. országban. Kategóriatársaihoz mért 1-1,5 M ft-os felára irreális. A megbízhatósági listát ugyan vezeti és ezt fel is használja reklámaiban, de általában 1-2%-kal romlik el kevésbé, mint más. A fényszórója gyenge vacak, a szélvéd?je torzít /minden szembejöv? kocsinak 4 lámpája van/. A belseje unalmas feketeség, átlagformákkal. Az üléshelyzet is olyan semmilyen. A fokozatmentes ablaktörl?, a kormánymagasságállítás, meg a sok rekesz /sosem találsz semmit, azt is a legalján/ fölösleges értelmetlenség -kereskedemi fogás /majomfogó, parasztvakító/. A váltó k#rv@ rövíd, így 130-nál 4500-at forog, átlagban 7,5-öt, tempósan meg 8-at eszik a híres k{b&sz0tt húdemodern motorja. Mivel drága, van presztizse, csajozáshoz is jó, csak ne kelljen éjjel, hóban, meg es?ben menni vele.
Hibalista
- kasznisérülések,az én hibámból, de horribilis áron javítják
Ide hordtam szervizbe
mindegy, mindenhol nagyon drága
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
