A min?ség valódi varázsa!
Szöveges ítélet
4000 folott amikor bekapcsol a szelepvezerles , 20-30 loero plussztobblet erosen erzodik, mondhatni belerak az ulesbe ,foleg 2-esben. Igaz, aki ult mar erosebb gepben annak nem ujdonsag, de szerintem egy 98 lovas gephez kepest szerintem impressziv. Elozeshez visszakell pakolgatni, de hat ez egy porgos motor, es aki imadja a visito motort annak tetszeni fog.A 3-as fokozat van a legjobban belove a gepen. Varosban 50-es haladasnal, siman gyorsit gazadasra, es egeszen 130-ig folyamatosan huz. Igaz 80 korul mar elszabadulnak a lovak, es onnantol mar hangban is teljesen mas kepet mutat a motor. Hetkoznapi hasznalat azonban teljesen mas arcat mutatja a verda. Az a dolog meg mai napig is neha megijeszt, hogy elforditja az ember a kulcsot ,es rainditozik ,mert nem hiszi el , hogy mar megy a motor olyan halk.Szepen pakolgatva a sebessegeket szinte pihe gaznyomasra is lenduletesen gyorsul a gep.
Minosegileg az auto iszonyat ossze van rakva. Se egy zorgo alkatresz, vagy kattogo cucc. Egyszeruen olyan mint ujjonnan. 3 ev utan is!!!
Barki aki ilyen gepet vesz, szerintem nem fog csalodni, mi ugy vettuk hogy korbeneztuk a hasonlo kocsikat az osztalyabol. En pl meglehetosen nagy vagyok (195cm) es fontos hogy a csalad is beferjen mogem. Ez a kocsi volt a legtagasabb es megkenyelmesebb mind kozul. Egeszen addig odzkodtam a kocsitol mig bele nem ultem, es mentem vele egy kort , utana beleszerettem. Szal csak azt tudom ajanlani, hogy ki kell probalni , menni vele es megvenni ( nem, nem vagyok marketinges!!! :P )
Hibalista
- 3 ev alatt semmi se tortent vele ami gyari hiba lett volna, pedig aztan kapott szegeny az arcaba ;)
- A kulon beszereltetett kozponti zar szart be mindjart elso nap, de azota tokeletes.
- Egyszer kicsit tulporgettuk a parkoloban, fustolt a motorhazteto es elkezdett csuszni a kuplung, full gaz es elporgott a motor, nem ment tobbet 30-nal.Fel ora pihi, majd mintha mi se tortent volna,ment tovabb, 2 nap es kiszellozott belole a kuplungszag.
- Igazabol ez egy olyan auto amit lehet hajtani, de megszabja a hatart az allatkodasnak. Elkezd nyulni a gumi, es a kuplung is csuszni kezd, ekkor vissza kell huteni a rendszert, es mehet tovabb a moka.
- Ennyi a versenytapasztalatokrol ;)
-
Ide hordtam szervizbe
Toyota Nakato Autohaz
8800 Nagykanizsa Balatoni ut.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corsa | Következő autója? | Csakis Toyota :D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
