A megbízható barátom
Szöveges ítélet
Első autóként vásároltam meg drága kis Toyotámat. Nem volt konkrét elképzelés, hogy márpedig én japán autót szeretnék, csak egy jóbarátom éppen meg akart válni tőle, és beszámítási áron odaadta nekem, így került hozzám. Nem sportautó, azt mindenképpen le kell szögezni, de amire készült, arra tökéletes. Elsősorban városban használom, nyáron klímával 7-8l körül eszik, országúton a rekord 4,5l volt. Megbízható, kényelmes, kívülről mutatós autó. Az 1,4-es motor olykor gyenge (emelkedő+klíma+5személy), de városi használat esetén megszokható, országúton 130-140es utazó tempónál sincs nagy zaj. Már 6 éves lesz idén a drága, de nem kopog, nem zörög benne semmi, minden a helyén van, az ülések nem koptak el. Télen a -10 fokban is elsőre "pöcre" indult. Abszolút meg vagyok vele elégedve, 24 évesen első autónak nekem megteszi. Ha a Toyotának lennének izgalmasabb modelljei, biztosan a mrákánál maradnék a megbízhatóság miatt.
Hibalista
- A kötelező szervízen kívül semmilyen javításra nem volt szükség. 15ezrenként kell vinni, nagyjából 40ezer egy szervízalkalom (olajcsere, légszűrő, pollenszűrő, fékolajcsere, motormosás). A műszaki vizsgára magam vittem, semmilyen előzetes átvizsgálás nem volt, és simán átment.
Ide hordtam szervizbe
A Toyota Superhez hordom Újpestre. Teljesen meg vagyok velük elégedve, korrektek, gyorsak, pontosak. 2009.november: a legutóbbi nagyszervízt nem a Toyotánál csináltattam, hanem magánszervízben. Felhívtam a Toyotát és készségesen elmondták, miket kell az adott km állásnál cserélni. No comment.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 87000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Audi A6 2.7 Quattro |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
